۵۰۹۵۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بوستانی: دست قلعه‌نویی خالی است

مربی دروازه‌بانان صبای قم معتقد است امیر قلعه‌نویی روی نیمکت نفراتی ندارد که در بازی‌های سخت به او کمک کنند.

ورزش سه: کریم بوستانی با بیان اینکه بازی بسیار خوبی با تراکتورسازی انجام دادیم، گفت: بچه‌های ما در این مسابقه خیلی زحمت کشیدند و در یک هفته اخیر روی نقاط ضعف و آسیب پذیر تراکتور کار کرده بودیم؛ علاوه بر کار عملی، آقای مرفاوی دو، سه جلسه کلاس‌های تئوری برگزار کرد و خصوصیات تک تک بازیکنان حریف را گفت.

او ادامه داد: تراکتور تیم بزرگ و خوبی است ولی ما یک هفته روی تمام مسائل آنها کار کرده بودیم و بچه‌های ما توانستند آن را در زمین پیاده کنند و نتیجه خوبی بگیرند؛ حالا این سه امتیاز تیم‌های بالاتر از ما هم ترس پیدا کردند و بچه‌های ما فهمیدند این برد چقدر برای تیم منفعت داشت؛ از تمام مردم و هواداران خوبی که دیروز به ورزشگاه آمدند هم تشکر می‌کنم.

مربی دروازه‌بانان صبا درخصوص پیروزی مقابل تیم امیر قلعه‌نویی که سابقه حضور کنار او را داشته است، اظهار کرد: ۱۰ سال با آقای قلعه‌نویی کار کردم و مسائل زیادی از نظر فنی، اخلاقی و شخصیتی ایشان یاد گرفتم و همه می‌دانند مربی بزرگی است اما قسمت نبود امسال کنارشان باشم و در این فصل در تیم آقای مرفاوی که البته با امیرخان(قلعه‌نویی) نیز دوست است، هستم؛ امیرخان همیشه بزرگ بوده و در این فصل نیز از نظر کاری مشکلی در صبا نبوده است.

بوستانی اضافه کرد: شرایط ما خوب نبود ولی با این برد یک روز خوشحال کننده برای ما شد؛ تیم امیرخان برای رده دوم می‌جنگد ولی باید اشاره داشت که در نقل و انتقالات ضربه خورد و اجازه بازی به بازیکنان مد نظر او را ندادند و دست‌اش در نیمکت خالی بود.

او عنوان کرد: واقعا وقتی دیروز برای خوش و بش قبل از مسابقه رفتم، به غیر از محمد نوری و فرزین گروسیان که در استقلال دروازه‌بان بود، سایر نفرات که جوان بودند را نمی‌شناختم و آنها بازیکنانی نیستند که در مسابقات سخت به امیرخان کمک کنند و او تنهاست؛ ان‌شاالله تراکتورسازی بتواند کسب سهمیه کند و در جام حذفی هم با وجود اینکه بازیکن زیادی ندارد، به قهرمانی برسد.

مربی سابق تیم ملی درمورد عمکلرد محسن فروزان در صبا گفت: او از روزی که به تیم ما آمد روند رو به صعودی داشت و شرایط خودش هم خوب بود؛ بدون شک فروزان در نیم‌فصل دوم یکی از بهترین دروازه‌بان‌ها بوده و فوق‌العاده کار کرده است؛ تا به حال ندیده بودم دروازه‌بانی در نیم‌فصل به یک تیم بیاید اما اینطور عمل کند و فقط سه، چهار گل بخورد؛ حتی در بازی با پدیده هم که گل خورد فوق‌العاده عمل کرد و تعجب می‌کنم چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شود چون سابقه ملی هم دارد؛ آقای کی‌روش دستیاران خود را به بازی‌های ما بفرستد؛ شاید تیم‌های آخر جدولی بازیکنان خوبی داشته باشند و نباید آنها نادیده گرفته شوند.

بوستانی درمورد بازی هفته آینده با استقلال که سابقه چندین سال حضور در آن را داشته است، ابراز کرد: مسابقه فوق‌العاده‌ای برای ما خواهد بود و حالا استقلالی‌ها بازی ما و تراکتور را دیده‌اند و حساب و کتاب می‌کنند؛ صبا تیم کوچکی بزرگی است ولی فقط بدشانسی در مسابقات اخیر آورده است؛ استقلال روند خوبی داشته و آقای منصوریان با جوانان تیم‌اش نتایج قابل قبولی کسب کرده است ولی معتقدم می‌توانیم برابر استقلال بازی خوبی ارائه دهیم و به پیروزی برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج