۵۰۹۵۱۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کاپیتان فردا تمدید می‌کند؛ کامیابی‌نیا آخر فصل

سیدجلال حسینی که در این فصل عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته، فردا قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد.

ورزش سه: کاپیتان فصل شانزدهم پرسپولیس توانست با عملکرد موفق خود نقش عمده‌ای در بالا بردن شانس قهرمانی این تیم ایفا کند و اکنون سرخپوشان در فاصله ۴ هفته مانده به پایان لیگ توانستند خود را مهیای جشن قهرمانی کنند.

عملکرد سیدجلال حسینی باعث شد تا برانکو در صحبتی با این بازیکن آمادگی خود و تیمش را برای ادامه همکاری مشترک را اعلام کند و این مساله باعث شد تا مقدمات عقد و تمدید قرارداد این بازیکن با پرسپولیس بار دیگر به جریان بیفتد. طبق اعلام مدیریت باشگاه، این قرارداد مهیای تمدید است و کاپیتان سرخ‌ها امروز یا فردا با آن را امضا خواهد کرد.

پرسپولیس که در برنامه‌ای جالب توجه توانسته قرارداد بازیکنان مدنظر خود برای فصل آینده را تمدید کند، اکنون به دنبال جلب رضایت کمال کامیابی نیا است تا تنها بازیکن ملی پوش این تیم که قراردادش در انتهای فصل به پایان می رسد نیز تکلیفش با این باشگاه مشخص شود. کامیابی نیا اعلام کرده در پایان فصل قرارداد خود را با باشگاه امضا خواهد کرد تا جشن قهرمانی خود با پیراهن پرسپولیس را اینگونه باشکوه کند.

دیگر بازیکنی که هنوز تکلیف قراردادش با سرخپوشان مشخص نیست سروش رفیعی است. هافبک شماره هفت سرخپوشان که در نیم فصل با قراردادی شش ماهه به عضویت این تیم درآمده و در پایان فصل در خصوص تمدید آن مذاکره خواهد شد.

پرسپولیس در برنامه طولانی مدت خود را ساختارسازی فنی این باشگاه، توانسته تاکنون نظر مثبت ستاره‌های خود برابر تمدید قرارداد را جلب کند تا برخلاف فصول گذشته مشکلی از این بابت نداشته باشد. احمد نوراللهی اولین بازیکنی بود که در راستای حفظ سرمایه‌های این باشگاه قراردادش را با سرخپوشان تمدید کرد و اکنون در پایان دوران سربازی خود بار دیگر باید به این باشگاه بازگردد. محمد انصاری ستاره بعدی این باشگاه بود که زیر نظر مجموعه توانست از یک بازیکن گمنام تبدیل به ستاره این روزهای این تیم تبدیل شود. با پایان قرارداد انصاری او توافقات لازم برای تمدید قرارداد را صورت داده و در روزهایی که در نیم فصل صحبت حضور او در لیگ چین بود، باشگاه توانست نظر او برای تمدید قرارداد را جلب کند. فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان نیز دیگر بازیکنانی بودند که خیلی زود جلوی میز مذاکره با پرسپولیس قرار گرفتند و برگه مربوط به تمدید قرارداد را امضا کردند تا در پلان آینده سرخپوشان سهمی داشته باشند. مهدی طارمی نیز در حالی که با پایان قراردادش به ترکیه رفته بود، در بازگشت به تهران توانست نظر باشگاه را برای عقد قراردادی دو ساله جلب کند و مدیران باشگاه با سیستمی جالب اینبار قرارداد او را تمدید کردند تا ستاره این روزهای پرسپولیس که گفته می‌شود بار دیگر هواخواهانی در اروپا به دست آورده اینبار با نظر مستقیم پرسپولیس قرارداد آینده خود را امضا کند.

حسین ماهینی نیز که با دریافت عنوان کاپیتان دومی به این تیم بازگشته، نفر بعدی در این سیاهه تمدید قرارداد بود که او نیز با آغوش باز این پیشنهاد را پذیرفت و قراردادش را تمدید کرده است.

علی علیپور نیز که با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوسته بود و در پایان فصل شانزدهم بازیکن آزاد محسوب می شد با پیشنهاد تمدید قرارداد و رضایت فنی برانکو قراردادش را به مدت سه فصل دیگر تمدید کرد تا او نیز در روزهایی که صحبت از حضورش در لیگ خارجی بود با این باشگاه به توافق دست یابد.

در بین ستاره های فعلی سرخپوشان تنها سروش رفیعی و کمال کامیابی نیا قراردادی با این باشگاه ندارند و در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب خواهند شد که سرنوشت شماره هفت این تیم هنوز نامشخص است و او تصمیمی در ارتباط با آینده خود نگرفته اما کامیابی نیا که با حضور در پرسپولیس توانسته به مهره ای روی بورس و ملی پوش تبدیل شود، اعلام کرده در پایان فصل این قرارداد را تمدید خواهد کرد تا همچنان در آسمان سرخ باقی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاپیتان زیاد گندش نکنید تو دربی گریش انداختیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج