جاباما
۵۰۹۵۲۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

فریادشیران: من و مایلی‌کهن از کی‌روش متشکریم

مربی سابق تیم ملی از کارلوس کی‌روش تشکر و انتقاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: نادر فریادشیران درباره اینکه هنوز وی و محمد مایلی‌کهن منتقد سرمربی تیم ملی هستند، اظهار کرد: انتقادهای ما به خاطر رفتارهای ایشان است وگرنه در بحث عملکرد تیم ملی و کسب نتایج خوب تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: راجع به تغییر نسل جدید فوتبال کشور با اینکه دیر اقدام کرد ولی به‌موقع بود و ما قبلاً در این موضوع انتقاد می‌کردیم.

فریادشیران بیان کرد: در خصوص اینکه چرا ایشان در کشور حضور ندارند و نظارت و کنترلی هم روی او نیست حرف داریم. چه اتفاقی افتاد که این همه همکارهای خودش را تعویض کرد و ما نسبت به این مسائل انتقاد داریم وگرنه نتایج خوب بوده و جای تشکر دارد.

مربی ملوان انزلی گفت: ایشان سکاندار تیم ملی ماست، در مسائل فنی و درخصوص کادرش حق دارد که با چه کسانی کار کند اما باید با هماهنگی باشد. تا حالا چند مربی ایرانی عوض کرده و علت این کار چیست؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      شاید اگر تو و مایلی کهن کمتر فضولی میکردین و به فکر ملوان انزلی بودید وتنرکزتان را روی این تیم حمع میکردین الان به لیگ برگشته بود.اخه دادش به تو چه.....شما که مرتب بالا سر تیمتون هستین تو لیگ دسته اول چندم جدول هستین.خواهشا یاد بگیرید و کمتر فضولی کنید.

    • داود رضایی

      شما از کسی انتقاد کنید که در حد و اندازش باشید. من بعنوان یک شهروند حامی تیم ملی کشورم با صدای بلند از شما میخواهم نگران تیم ملی نباشید. این خواسته ما از شماست و به انتقادات شما پشیزی ارادت ندارم. در کار تیم ملی دخالت نکنید. من از شما انتظار سکوت و ادب دارم نه دخالت و جسارت. این تیم ملی من هم هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج