۵۰۹۵۲۶
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

گردهمایی مجدد کاراکترهای منفی کمیک بوکی

فیلم جدیدی با در بر داشتن کاراکترهای منفی زن سری فیلم های کمیک استریپی در دست تهیه است که آن را «سرود خوانان شهر گوتام» نامگذاری کرده اند و به گونه ای ادامه غیر رسمی «جوخه خودکشی» به شمار می آید که سال پیش اکران شد و مجموعه ای از مردان بد این گونه فیلم ها را به تصویر می کشید.

روزنامه بانی فیلم: فیلم جدیدی با در بر داشتن کاراکترهای منفی زن سری فیلم های کمیک استریپی در دست تهیه است که آن را «سرود خوانان شهر گوتام» نامگذاری کرده اند و به گونه ای ادامه غیر رسمی «جوخه خودکشی» به شمار می آید که سال پیش اکران شد و مجموعه ای از مردان بد این گونه فیلم ها را به تصویر می کشید.
گردهمایی مجدد کاراکترهای منفی کمیک بوکی
دیوید آیر که آن فیلم را کارگردانی کرد، مسئول ساخت «سرودخوانان شهر گوتام» نیز هست و مارگوت رابی یکی از بازیگران آن فیلم پرفروش در این اثر جدید هم شرکت خواهد کرد. رابی در آن فیلم در قالب هارلی کویین ظاهر شد و این بار نیز آن رل را تکرار خواهد کرد. هارلی کویین دوست و همراه جوکر به حساب می آید که خود از دشمنان بزرگ کاراکتر بت من در سری فیلم های مرتبط با این قهرمان کمیک بوکی بوده است. قهرمانان منفی فیلم «سرود خوانان» اغلب همان کاراکترهای منفی فیلم های مرد خفاشی هستند که اضافه بر کویین، دختر گربه ای و پویزون ایوی را هم در بر می گیرند.
رویکرد مجدد به چهره های مشهور سری داستان های مرد خفاشی برای ساخت فیلم های سینمایی مرتبط با این کاراکترها تجربه تازه ای نیست و حتی یک سریال تلویزیونی هم با چنین مضمونی در اوایل دهه ۱۹۷۰ در آمریکا ساخته و در سایر کشورها هم پخش می شد. نه فقط جوکر و پنگوئن و هارلی کویین مورد توجه ترین کاراکترها در میان آدم بدهای کمیک استریپ ها بوده اند بلکه دستیار جوان تر بت من به نام رابین نیز بارها در دنیای او ظاهر شده و همین طور مباشر و مستخدم وفادار او که در تریلوژی کریستوفر نولانی بت من ایفای رل او با مایکل کین مشهور بوده است.
در این میان دختر خفاشی هم می تواند از مرکزی ترین کاراکترهای فیلم «سرود خوانان گوتام» باشد. فیلمی که موفقیت مالی چشمگیر «جوخه خودکشی نشان داد می توان در انتظار توفیقی مشابه برای این ورسیون تازه از کاراکترهای منفی کمیک بوک ها هم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج