جاباما
۵۰۹۵۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

باز هم کتک کاری در تمرین استقلال

ساعتی بعد از پایان تمرین عصر چهارشنبه استقلال لیدرهای این تیم با هم درگیر شدند و سرمربی تیم برای جدایی شان پادرمیانی کرد

خبرآنلاین: ساعتی بعد از پایان تمرین عصر چهارشنبه استقلال لیدرهای این تیم با هم درگیر شدند و سرمربی تیم برای جدایی شان پادرمیانی کرد.


۵ لیدر استقلال ساعتی بعد از پایان تمرین استقلال به دلایلی نامعلوم در کمپ شادروان ناصر حجازی با یکدیگر گلاویز شدند و کار شان به بزن بزن رسید. این اتفاق در حالی افتاد که اعضای کادر فنی استقلال هنوز در مجموعه بودند و برنامه های تمرینی تیم برای بازی با داماش و مسابقه مهم آسیایی تیم با الشباب در امارات را برنامه ریزی می کردند .

سر و صدای دعوایی که در آن ۴ لیدر تیم داشتند یکی دیگر از لیدرها را می زدند. لیدری که کتک می خورد ، همانی بود که روز بسته شدن قرارداد فرهاد مجیدی جلوی در باشگاه استقلال سر و صدا به راه انداخت. او که پیشتر هم بارها با پوشیدن لباس های منقش به عکس ناصر حجازی ، خود را از علاقمندان به او معرفی کرده بود. با بالا گرفتن این دعوا ، امیر قلعه نویی سر رسید و به همراه شاهرخ بیانی ، کریم بوستانی و جمعی از کارکنان باشگاه ، لیدرها را از هم جدا کردند و لیدری که کتک خورده بود را دلداری داد . استقلال به تازگی قهرمان لیگ برتر شده است و طرفداران تیم آمادهخ جشن باشکوه قهرمانی می شوند اما لیدرها هنوز دست از سر هم بر نمی دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مي تونيم دعوا مي كنيم تا كور شه كسي كه چشم ديدن قهرماني اس اس رو نداره

    • saeide

      استقلاله دیگه *

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج