جاباما
۵۰۹۵۷۱
۵۱۴۱
۵۱۴۱
پ

گوشی های ضد صدا برای خواب

تکنولوژی Noise Cancelling یا وا زدن هوا یکی از تکنولوژی های است که به صورت گسترده در هدفون ها بکار گرفته می شود که این تکنولوژی کمک می کند تا هیچ گونه ای صدای وارد هدفون نشود و شما در حین گوش دادن به موسیقی لذت کامل را داشته باشید .

وب سایت زوم تک - مهدیه بهرامی: تکنولوژی Noise Cancelling یا وا زدن هوا یکی از تکنولوژی های است که به صورت گسترده در هدفون ها بکار گرفته می شود که این تکنولوژی کمک می کند تا هیچ گونه ای صدای وارد هدفون نشود و شما در حین گوش دادن به موسیقی لذت کامل را داشته باشید . اما در این جا اگر بخواهید هیچ صدای را نشونید تکلیف چیست ؟ امروزه باید بدانید که گوش گیرهای استاندارد و عادی زیادی وارد بازار شده است که اینها مشکلات خاصی را داشته اند و در وا زدن هوا ضعیف عمل می نماید.
گوشی های ضد صدا برای خواب

ابزار های ضد صدا برای خواب

گوش گیرهای جدیدی با نام QuietON وجود دارند که از فناوری وازنی فعال صدا بهره برده اند و تا جایی که ممکن است صدای های را که به گوش کاربر می رساند به حداقل خواهد رساند .

این نمونه گوش گیر ها تنها انتخاب کاربران در این حیطه نمی باشند بلکه گوش گیرهای دیگری نیز وجود داشته است که می تواند صداهای اطراف را به حداقل برساند ، گوشگیر ProSounds X-Pro یکی دیگر از این دسته ها می باشند . امروزه گوش گیرهای زیادی با بکارگیری تکنولوژی Active Noise Cancelling، به نسبت محصولات دیگر توانسته اند متمایز باشند این فناوری امروزه در اکثر هدفون ها دیده شده است .

هر کدام از این گوش‌گیر ها ابعاد ۲۲ در ۱۹ میلی متری و وزن ۳٫۸ گرمی داشته اند که به آسانی در گوش جایی گرفته می شوند . توجه داشته باشید که این گوش گیر ها هیچ آسیبی به گوش نمی رساند و موجب می شوند تا حس خوبی به شخص داشته است . بخش انتهای این محصول به شکل فشرده طراحی شده است تا بتواند سبب کاهش ورود صدا شود . اما زمانی این موضوع جالب خواهد شد که از فناوری وازنی فعال صدا استفاده می شود .

این گوش گیرها علاوه بر اینکه می تواند برای افراد یک خواب راحت و خوب را در شب را تضمین کنند سبب می شوند تا تمرکز فرد نیز در حین انجام کار بالا رود ، حتی می تواند در حین مسافرت برای شخص سکوت و آرامش را به دنبال بیاورند .

هدفون های اکتیو نویز کنسلینگ، گوشگیر های QuietOn هر کدام یک میکروفون را داشته اند که صداهای را که در اطراف دریافت می شود را ضبط کرده اند و با یک موج Noise cancelling که ۱۸۰ درجه با صدای اصلی متفاوت است انتشار می دهد ، فایده ای که این فناوری داشته است این موضوع می باشد . این روند سال های گذشته به واسطه Bose معرفی شده بود .

گوش‌گیر های QuietOn از نمونه گوش گیر های هستند که بی سیم می باشند و زمانی که شما آنها را از شارژ و جعبه خارج کنید فعال خواهند شد . کابران برای استفاده از این محصول تنها کافی است که ان را در گوش خود قرار دهند و به سمت دلخواه بچرخانند . به گفته تولید کننده پس از هر بار شارژ ، فرد می تواند تا ۵۰ ساعت نیز از آن استفاده کند .
هزینه ی که به عنوان پیش خرید برای این محصول در نظر گرفته شده است ۱۳۰ دلار می باشد ولی پیش بینی می شود که قیمت نهایی آن ال ۱۷۴ دلار نیز باشد . البته این قیمت می تواند برای کاربران تا حدی بالا باشد اما عده ای افراد هستند که دوست دارند خوابی راحت را تجربه کند و حاضر به پرداخت چنین مبلغی خواهند شد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج