۵۰۹۵۸۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تظاهرات آمریکایی‌ها علیه اقدام نظامی ترامپ

مردم آمریکا در اعتراض به اقدام نظامی کشورشان در سوریه به خیابان‌ها آمدند. اعتراضات در فلوریدا به خشونت کشیده شد و شش تن بازداشت شدند.

خبرگزاری ایسنا: مردم آمریکا در اعتراض به اقدام نظامی کشورشان در سوریه به خیابان‌ها آمدند. اعتراضات در فلوریدا به خشونت کشیده شد و شش تن بازداشت شدند.

معترضان به حمله ارتش آمریکا در سوریه در منطقه همینگ‌پارک ایالت فلوریدا به خیابان‌ آمدند که در پی آن شش تن بازداشت شدند و یکی از آنها هنوز در بیمارستان بستری است.

این اعتراضات ابتدا به صورت کاملا مسالمت‌آمیز آغاز شد اما بعدا درگیری‌هایی با معترضان گروه‌های مقابل پیش آمد و رویارویی این دو دسته غوغا به پا کرد.

براساس گزارش‌ پلیس جکسون‌ویل فلوریدا،‌ حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ معترض هدف حمله قرار گرفتند و پلیس برای متفرق کردن آنها تلاش کرد. طبق این گزارش، معترضان دچار جراحت جدی نشدند.

از سوی دیگر تظاهرات دیگری علیه نظامی‌گری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در نیویورک برگزار شد. صدها معترض علیه حملات هوایی در سوریه به خیابان‌های میدتاون آمدند. بسیاری از آنها پلاکاردهایی در محکوم کردن بمباران پنج‌شنبه گذشته در دست داشتند.

گروه دیگری از مخالفان هم در نزدیکی محله کلومبوس سیرکل نیویوک علیه اقدام ترامپ تجمع کردند. این معترضان پلاکاردهایی با نوشته "بمباران سوریه از مردم آن محافظت نمی‌کند، آنها را می‌کشد" در دست داشتند.

برخی دیگر هم پلاکاردهایی با نوشته "نه! به نام انسانیت، ما آمریکای فاشیست را نمی‌پذیریم" حمل می‌کردند. نوشته‌های دیگری از جمله "بمباران سوریه درگیری بیشتر ایجاد می‌کند و نه راه‌حل" نیز در دست معترضان دیده می‌شد.

گروه دیگری از معترضان هم جمعه شب در میدان اتحاد نیویورک تجمع کردند. برخی از مخالفان تاکید داشتند که بشار اسد،‌رئیس‌جمهوری سوریه عامل حمله شیمیایی اخیر سوریه نبوده و مداخله آمریکا تنها اوضاع را وخیم‌تر می‌کند.

یکی از معترضان گفت: «این اقدام تنها خشونت را تشدید می‌کند. من واقعا نگران آینده مردم سوریه هستم.» یکی دیگر از معترضان اقدام ترامپ هم تاکید کرد: «آمریکا باید از این کشور دور بماند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش دروغهای شماست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج