۵۰۹۵۹۶
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

کالین فرل در فیلم جدید استیو مک‌کویین

کالین فرل این روزها مشغول مذاکره با تهیه‌کنندگان تریلر «بیوه‌ها» (Widows) است تا در صورت رسیدن به توافق نهایی، در جدیدترین پروژه سینمایی استیو مک‌کویین مقابل دوربین برود.

وب سایت آی ‌سینما: کالین فرل این روزها مشغول مذاکره با تهیه‌کنندگان تریلر «بیوه‌ها» (Widows) است تا در صورت رسیدن به توافق نهایی، در جدیدترین پروژه سینمایی استیو مک‌کویین مقابل دوربین برود. جیلیان فلین رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس «دختر گمشده» دیوید فینچر نگارش فیلمنامه «بیوه‌ها» را به عهده دارد. بازیگر ۴۰ ساله ایرلندی همچنین به تازگی برای حضور در بازسازی انیمیشن کلاسیک «دامبو» با استودیوی دیزنی قرارداد امضا کرده است.
کالین فرل در فیلم جدید استیو مک‌کویین

به گزارش «ورایتی»، داستان فیلم با الهام از یک سریال کوتاه انگلیسی که در سال ۱۹۸۳ روی آنتن رفت، روایت می‌شود و داستان چهار سارق حرفه‌ای را دنبال می‌کند که در جریان یک دزدی ناموفق کشته می‌شوند و حالا باید بیوه‌هایشان ادامه ماموریت آنها را به سرانجام برسانند.

لیام نیسن، الیزابت دبیکی، سینتیا اریوو؛ میشل رودریگز، دنیل کالوویا و آندره هولاند بازیگر فیلم برنده اسکار «مهتاب» از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جدید مک‌کویین مقابل دوربین خواهند رفت. استودیوی «فاکس قرن بیستم» پخش فیلم جدید مک‌کویین را به عهده دارد.

فرل قرار است در نقش سیاستمداری ظاهر شود که ناگهان خودش را به دام افتاده در تله نقشه بیوه‌ها می‌یابد. هنوز جزییات بیش‌تری درباره نقشی که به بازیگر فصل دوم «کارآگاه حقیقی» پیشنهاد شده، در دست نیست.

این نخستین پروژه بلندی است که مک‌کویین ۴۷ ساله بعد از «۱۲ سال بردگی» و کسب اسکار بهترین فیلم مقابل دوربین می‌برد. او علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی پروژه خود را نیز به عهده دارد. امیل شرمن که در تولید فیلم «شرم» با مک‌کویین همکاری کرده بود و کسب جایزه اسکار بهترین فیلم را برای تهیه و تولید فیلم «سخنرانی پادشاه» در کارنامه خود دارد، این‌بار نیز در مقام تهیه‌کننده با کارگردان «۱۲ سال بردگی» همکاری خواهد داشت.

فرل به تازگی فیلم موفق و پرفروش «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» را بر پرده سینماها داشته و اخیرا نیز در بازسازی فیلم کلاسیک «فریب‌خورده» به کارگردانی سوفیا کاپولا حضور پیدا کرده است که از تابستان امسال روی پرده سینماها خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج