۵۰۹۶۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وقت تمدید قرارداد ستاره‌های آبی کی می‌رسد؟

در حالی که کمتر از یک ماه دیگر لیگ‌برتر فوتبال ایران به پایان می‌رسد تعداد زیادی از بازیکنان استقلال قراردادشان تمام می شود و باشگاه کار سختی برای تمدید قرارداد با آنها دارد.

ورزش سه: در حال حاضر در تیم فوتبال استقلال ۱۱ بازیکن هستند که با پایان فصل قراردادشان با این باشگاه به اتمام می‌رسد اما هنوز مدیران استقلال هیچ فعالیتی برای تمدید قرارداد با این بازیکنان انجام نداده‌اند.

در روزهایی که باشگاه پرسپولیس از هم اکنون فعالیت برای تمدید قرارداد با بازیکنان این فصل که قراردادشان به پایان رسیده آغاز کرده است، مدیران استقلال همچنان در خواب زمستانی هستند و نه تنها نمی‌توانند مطالبات بازیکنانش را پرداخت کنند، بلکه هیچ مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی هم انجام نداده‌اند.

در پایان فصل قرارداد امید ابراهیمی، بهنام برزای، جابر انصاری، مجید حسینی، کاوه رضایی، پادوانی، وریا غفوری، یعقوب کریمی و امید نورافکن با استقلال به پایان می‌رسد و مجتبی حق‌دوست و رابسون جانواریو هم که به صورت قرضی با این تیم قرارداد امضا کرده‌اند برای قطعی شدن قراردادشان باید به باشگاه های مبدا پول پرداخت کنند.

اما با وجود اینکه کمتر از یک ماه دیگر لیگ‌برتر به پایان می‌رسد سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال بی توجه به این موضوع مهم هرگز اقدامی برای تمدید قرارداد با بازیکنان این فصل خود انجام نداده است. البته استقلال هم اکنون با مشکلات عدیده مالی روبه‌رو است و طبیعی است که آبی‌ها برای تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی خود نیاز دارند طلب این فصل آنها را تسویه کنند و بخشی از قرارداد فصل آینده‌شان را هم پرداخت کنند که این موضوع فعلا از توان این باشگاه خارج است. جالب است که بدانید هواداران استقلال در این روزها کمپینی برای تمدید قرارداد با امید ابراهیمی و کاوه رضایی به راه انداخته اند اما مدیران باشگاه استقلال هنوز مذاکره ای با این ۲ بازیکن انجام نداده اند.

در این بین گفته می‌شود مدیران استقلال برای اینکه بتوانند فقط بازیکنان این فصل خود را در تیم نگه دارند باید ۶ میلیارد پول داشته باشند، ۳ میلیارد برای پرداخت مطالبات این فصل و ۳ میلیارد برای پیش قرارداد فصل آینده که فعلا این پول در باشگاه استقلال موجود نیست و وضعیت این باشگاه را در حالت اضطراری قرار داده است.

علیرضا منصوریان این فصل موفق شد نسلی جدید در این باشگاه به وجود بیاورد اما با بی‌پولی که در باشگاه استقلال وجود دارد اصلا بعید نیست که تعداد زیادی از بازیکنان این فصل این تیم فصل آینده در تیم‌های دیگر به فعالیتشان ادامه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج