۵۰۹۶۳۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پانادیچ: باید روی کاغذ قهرمان لیگ برتر شویم

مربی دروازه‌بانان تیم پرسپولیس گفت: طبیعی است که دوست داریم بیرانوند گل نخورد تا خالق رکوردی جاودانه شود اما فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری فارس: ایگور پانادیچ در خصوص وضعیت دروازه‌بانان تیم پرسپولیس در آستانه بازی با الریان قطر گفت: هر سه دروازه‌بان ما آماده هستند و تمرینات روزمره خودشان را انجام می‌دهند. خوشبختانه شرایطی داریم که هر کسی از سه بازیکن‌مان درون دروازه قرار بگیرد می‌تواند حراست خوبی از تیم انجام دهد.

وی درباره اینکه شرایط بیرانوند به عنوان دروازه‌بان اول پرسپولیس چطور است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه از شرایط تیم خیلی راضی هستیم. البته باید در نظر داشت بیرانوند برنامه فشرده‌ای دارد چرا که او هم در لیگ برتر، هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در تیم ملی باید بازی کند و با توجه به برنامه فشرده‌ای که دارد از او راضی هستیم.

مربی دروازه‌بانان تیم پرسپولیس در خصوص اینکه اگر پرسپولیس در ۴ بازی باقیمانده لیگ قهرمانان گل نخورد پرسپولیس دارای یک رکورد جاودانه خواهد بود، اظهار داشت: طبیعی است که ما هم دوست داریم بیرانوند گل نخورد تا به این رکورد برسد اما به هر حال نمی‌توان فوتبال را پیش‌بینی کرد. ما دوست داریم بیرانوند به این عنوان برسد اما به رکورد و این مسائل فکر نمی‌کنیم بلکه برای ما مهم است که بازی‌هایمان را ببریم تا اختلاف امتیازی که با تیم‌های پایین‌تر داریم را حفظ کنیم.

پانادیچ در مورد اینکه آیا در حال حاضر می‌توان پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر دانست، اظهار داشت: خیلی‌ها الان به ما می‌گویند که پرسپولیس قهرمان شده است اما ما می‌خواهیم روی کاغذ هم قهرمان شویم و برای رسیدن به این عنوان هم باید یا ۲ امتیاز بگیریم یا اینکه یک بازی را ببریم.

مربی دروازه‌بانان تیم پرسپولیس درباره تیم الریان حریف روز دوشنبه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الریان تیم خوبی است اما همه دیدند در بازی رفت با وجود اینکه ما از این تیم بهتر بودیم اما به آنها باختیم. الریان تیمی است که پر است از بازیکنان خارجی و اکثر آنها هم ملی‌پوش هستند اما ما در بازی روز دوشنبه به هیچ چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. برای ما مهم این است که از این بازی با دست پر بیرون بیاییم و به همین دلیل آماده برد از الریان هستیم.

وی درباره خط حمله خطرناک تیم الریان هم اظهار داشت: بازیکنانی مثل سوریا و تاباتا در خط حمله تیم هستند که بازیکنان باکیفیتی به حساب می‌آیند و در قطر هم ملی‌پوش هستند اما آنها در بازی رفت فقط ۳ فرصت به دست آوردند و به ۳ گل هم رسیدند. ما خیلی از بازی‌های این تیم را دیده‌ایم و عملکردشان را می‌شناسیم. امیدوارم روز دوشنبه هواداران پرسپولیس از ما حمایت پرشوری داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج