۵۰۹۶۴۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

میرسلیم: در مناظره​‌ مقابل جمنا نخواهم ایستاد

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: من با نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اختلاف اعتقادی ندارم و هیچگاه نیز در مناظرات مقابل یکدیگر نخواهیم ایستاد چراکه هدف و نیت ما مشترک است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: من با نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اختلاف اعتقادی ندارم و هیچگاه نیز در مناظرات مقابل یکدیگر نخواهیم ایستاد چراکه هدف و نیت ما مشترک است.

سید مصطفی میرسلیم در اجلاس دبیران استانی حزب مؤتلفۀ اسلامی ضمن تکذیب برخی جملات منتسب به وی در شبکه‌های مجازی درخصوص جبهۀ مردمی نیروهای انقلاب، اظهار کرد: سخنان من همان است که در شبکۀ رسمی اطلاع رسانی این جانب منتشر می‌شود؛ بنابراین انتشار سایر نقل قول‌ها از من در فضای مجازی تأیید نمی‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تصمیم حضور این جانب را شورای مرکزی حزب مؤتلفۀ اسلامی گرفته است و فعالیت‌های انتخاباتی من با عنوان نامزد مؤتلفه انجام می‌گیرد و جنبه شخصی ندارد و ما اعتقاد داریم که مسائل و مشکلات کشور را انفرادی نمی‌توان چاره کرد و باید تدبیر جمعی پشتوانه هر راه حلی باشد و این میسر نمی‌شود مگر در قالب برنامه های یک حزب منسجم و با سابقۀ انقلابی.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفۀ اسلامی با تأکید بر اینکه نباید سطحی‌نگرانه به رقابت‌های انتخاباتی بپردازیم، اظهار کرد: ممکن است با اشتباهات خودمان باعث تقویت پایگاه اجتماعی رقیب شویم بنابراین ضرورت دارد که با نگاهی جامع و تدبیری صحیح برنامه‌های خود را برای حضور در این عرصه تدوین و تنظیم و به مردم ارائه کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه نمی‌توان به نتایج برخی نظرسنجی‌های انتخاباتی به دلیل عدم استقلال آنها اعتنا کرد، گفت: آنچه اثرگذار است نحوۀ استدلال و حضور در صحنه از طریق صدا و سیما و عملکرد ستادهای انتخاباتی در سراسر کشور برای جلب آراء بدنه جامعه خواهد بود.

میرسلیم در ادامه گفت: پیروز نهایی انتخابات باید کسی باشد که حقوقی از مردم که به دلیل بی‌توجهی به سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری معطل مانده و فرصت هایی که از دست رفته را جبران کند تا معلوم شود چرا تحول کاملا ضروری است و چرا نمی‌توان چهار سال دیگر را فدا کرد.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های متعدد در روزهای اخیر، تصریح کرد: اگر دولت واقعا اهل کار و بهبود شرایط کشور و وضع مردم بود باید بتدریج در فرصت‌های طلایی ۴ سال خود را نشان می‌داد نه اینکه در ایام نزدیک به انتخابات، اقدام به این نوع برنامه‌ها کند که تلقی رنگ و بوی تبلیغات انتخاباتی را دارد.

میرسلیم گفت: به نظر می‌رسد شورای نگهبان بنا به وظیفۀ قانونی خود نسبت به اینگونه تحرکات انتخاباتی و تبلیغاتی دولت واکنش نشان خواهد داد تا تبعیض بین نامزدها در استفاده از امکانات عمومی رخ ندهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج