۵۰۹۶۷۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دلیل جدایی ایگواین از ناپولی از زبان پدرش

پدر ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید بسیاری از هواداران ناپولی دلیل واقعی جدا شدن پسر او از آبی‌پوشان شهر ناپل را نمی‌دانند.

خبرگزاری تسنیم: گونسالو ایگواین در هفته گذشته دوباره با استقبال سرد و شعارهای هواداران ناپولی علیه او مواجه شد که قابل پیش‌بینی بود. کینه‌ای که هواداران ناپولی از ایگواین به دلیل انتقال جنجالی تابستان سال گذشته‌اش از ناپل به تورین به دل گرفتند، یکشنبه هفته گذشته در اولین بازگشت «پیپیتا» به سن‌پائولو به اوج رسید و ۴ روز بعد هم آنها در جام حذفی دوباره او را هو کردند که البته این بار مهاجم آرژانتینی پاسخ‌شان را با ۲ گلی که زد داد و مسبب حذف تیم محبوب‌شان از نیمه نهایی کوپا ایتالیا شد. با این حال بعید به نظر می‌رسد که این داستان همچنان ادامه خواهد داشت، ماجرایی که پدر مهاجم یوونتوس،همچون پسرش رئیس باشگاه ناپولی را مسبب آن می‌داند.

خورخه ایگواین در این خصوص به نشریه «پاخینا‌میوناریا» آرژانتین گفت: ناپل مردم پرشوری دارد. این شهر فقط یک تیم دارد که مردمش عمیقاً عاشق آن هستند. هواداران نتوانستند انتقال گونسالو به یوونتوس را هضم کنند و به همین دلیل صدای اعتراض‌شان را به گوش او رساندند. اهالی ناپل اینگونه هستند. آنها یا عاشقت می‌شوند یا از تو متنفر می‌شوند.

پدر مهاجم پیشین رئال مادرید افزود: گونسالو هم بازیکن حرفه‌ای است و صبر و تحملش زیاد. او می‌داند که چطور باید به این اتفاقات واکنش نشان دهد. تنها مشکل این است که مردم نمی‌توانند درک کنند که گونسالو به خاطر رابطه بدی که با (اورلیو) دلورنتیس (مالک باشگاه ناپولی) داشت از آنجا رفت و به یوونتوس پیوست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج