جاباما
۵۰۹۷۱۹
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

درخواست سپرده‌گذاران کاسپین از دولت

سپرده گذاران کاسپین که از صبح امروز مقابل ساختمان بانک مرکزی در میرداماد تجمع کرده بودند با ارسال بیانیه ای خطاب به سیف به تجمع خود پایان دادند.

خبرگزاری تسنیم: سپرده گذاران کاسپین که از صبح امروز مقابل ساختمان بانک مرکزی در میرداماد تجمع کرده بودند با ارسال بیانیه ای خطاب به سیف به تجمع خود پایان دادند.

پنجمین ماه سرگردانی و بلاتکلیفی برای سپرده گذاران موسسه مجاز کاسپین در حالی آغاز شده است که جمع زیادی از این افراد که بعضی از آنها از استان های دیگر خود را به تهران رسانده اند از صبح امروز مقابل بانک مرکزی تجمع کرده و با سر دادن شعارهایی از رئیس کل بانک مرکزی درخواست رفع مسدودیت سپرده هایشان را کردند. سپرده گذاران کاسپین در پایان تجمع اعتراضی خود با ارسال بیانیه ای به دبیرخانه بانک مرکزی حرف دلشان را در قالب بیانیه به رئیس کل بانک مرکزی زدند.

در ادامه متن بیانیه سپرده گذاران کاسپین به رئیس کل بانک مرکزی را می خوانید؛

جناب ﺁﻗﺎﻱ ﺩﻛﺘﺮ ﺳﻴﻒ- ریاست محترم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

‎ﻣﺎ سرمایه گذاران موسسه ﻛﺎﺳﭙﻴﻦ، که تحت مدیریت مجوز و نظارت بانک مرکزی میباشد ، گرد هم آمدیم تا اعتراض خود را نسبت به سوء مدیریت بانک مرکزی و سیاستهای متغیر و عدم نظارت کافی آن بر موسسات مالی را اعلام کنیم . ما سپرده گذاران در سایه سیاستهای غلط و عدم نظارت بانک مرکزی مدت پنج ماه است که از دریافت اصل و سود سپرده های خود محرومیم و در زیر بار مخارج روزانه متضرر شده ایم . امروز ما مردم فریب خورده با اعتماد به مجوز شما و با اتکا به نظارت کافی شما ، حاصل کل دسترنج زندگی خود را و یا بعضا مقادیر متنابهی از سرمایه هایمان را در این موسسه مجاز سرمایه گذاری کرده ایم ولیکن بانک مرکزی که متولی امور مالی و ساماندهی بانکی هست از تعهد مدیریت و نظارت موسسه در پرداخت اموالمان ، خود را معاف می داند . لذا در این تجمع همگی اعلام می کنیم که تا حل معضل معیشتی ما و آزاد شدن سپرده های بلوکه شده ما ، به این تجمعات اعتراضی مدنی ادامه میدهیم . و اعلام میداریم که :

١- ما سپرده گذاران خواستار رفع انسداد سپرده هایمان و دسترسی هر چه زودتر به اموال خود هستیم

٢- ما سپرده گذاران خواستار ایجاد امنیت سر مایه گذاری در بانکها و موسسات تابعه بانک مرکزی که همانا تاکید و دستور مقام معظم رهبری هست میباشیم و انتظار انجام تعهد پرداخت و صیانت اموالمان را از بانک مرکزی به عنوان متولی امور بانکی و ناظر امور مالی ، داریم.

٣- ما سپرده گذاران خواستار تقبل ضرر و زیان وارده به علت سوء مدیریت بانک مرکزی در تجمیع هشت تعاونی زیر مجموعه کاسپین و نیز پیامد های تاخیری ادغام و تجمیع در ایجاد بحران مالی بر مردم هستیم .

٤-ما سپرده گذاران خواهان تقبل مسیولیت بانک مرکزی در عدم اجرای صحیح توالی مراحل صدور مجوز که همانا تخلف اشکار ، ادغام و ارزیابی اموال پس از صدور مجوز است ، میباشیم

٥- ما سپرده گذاران خواهان قبول مسیولیت بانک مرکزی در عدم ایفای نقش قانونی و صحیح مدیریتی خود در اعطای مجوز و عدم ایفای نقش نظارتی خود در نصب تابلو های کاسپین و سپرده پذیری هستیم.

٦- ما سپرده گذاران خواستار شفاف سازی و قانونمندی و ثبات در سیاستهای مالی و بانکی کشور و حرکت غیر منفعلانه بانک مرکزی در ان چار چوب هستیم

جناب اقای سیف ، هشدار میدهیم که به نقل از شکواییه رهبری که فرمودند: "چرا باید در کشوری صدا و سیمایش تبلیغ کنند و مردم طلا و خانه بفروشند و سرمایه گذاری کنند و بعد مشخص میشود تخلف بوده،این خلاف امنیت سرمایه‌گذاریست "، ما نیز معترضانه خواستار انجام صحیح مدیریت و نظارت بانک مرکزی و دوری از تخلفات هستیم و یقینا مرجع مسئول این سیاستهای مالی یعنی بانک مرکزی ، خود متعهد جبران و خسارات وارده به ما مردم می باشد .

جناب اقای سیف ، امید است همانطور که رهبر معظم انقلاب به مدیریت انقلابی و کار آمد در جهت حل مشکلات مان در اول فروردین ماه امسال تصریح فرمودند ، در آن راستا قدم بردارید و در اسرع زمان بحران ما سرمایه گذاران کاسبین را با اقدام انقلابی و مقتدرانه خود حل کنید و نگذارید بیش از این پایه های اعتماد ملی به سر مایه گذاری داخلی در بانکها و موسسات سست شود و سیاستهای اقتصاد مقاومتی که منشا اثر اشتغالزایی است دستخوش تخریب شود .

و من الله توفیق و هو المستعان

سپرده گذاران مظلوم و فریب خورده موسسه مجاز کاسپین - ۱۹ فروردین ۱۳۹۶

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گلمحمدی

      یعنی توی این مملکت یک نفر پیدا نمیشه که به داد مردم مظلوم و مالباخته رسیدگی کنه؟؟؟؟ آقای سیف ما به امضای شما و بانک تحت مدیریتتان اعتماد کردیم.....خدا را به حق صاحب مظلوم این ماه عزیز قسم میدهم که داد این سپرده گزاران مظلوم و مالباخته کاسپین را از سیف و امثال او بستاند.....آقای روحانی و آقای سیف وعده ما ۲۹ اردیبهشت پای صندوقهای رای

    • بدون نام

      نظارت نیست

    • بدون نام

      کی به کیه

    • بدون نام

      پولها پریده

    • گلمحمدی

      چرا نظر من رو منتشر نمی کنید؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      بارها بانک مرکزی به مردم اعلام کرد که در موسسات غیر مجاز سپرده گذاری نکنند این جماعت به امید سود بیشتر اینجوری در دام افتادند و حالا از همه جا طلبکار هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج