جاباما
۵۰۹۷۳۱
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

رضاییان با پرداخت یک میلیارد رضایت‌نامه می‌گیرد

در صورتی که رامین رضائیان فردا پول مدنظر باشگاه پرسپولیس را به حساب آنها واریز کند، رضایت‌نامه این بازیکن صادر خواهد شد.

خبرگزاری فارس: در صورتی که رامین رضائیان فردا پول مدنظر باشگاه پرسپولیس را به حساب آنها واریز کند، رضایت‌نامه این بازیکن صادر خواهد شد.

رامین رضائیان که برای دومین بار امروز به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفته بود در جلسه مشترکی که حضور علی پروین، علی‌اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی برگزار شد شرکت کرد که خروجی این جلسه در نهایت قطعیت خروج این بازیکن از پرسپولیس بود.

در این جلسه قرار شد رضایت‌نامه رضائیان به صورت قطعی و دائمی صادر شود تا این بازیکن برای انتخاب تیم آینده‌اش دستی باز داشته باشد. این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس که اصرار برانکو مبنی بر جدایی این بازیکن از تیم را می‌دانستند، به دنبال درآمدزایی از جدایی رضائیان بودند.

بر این اساس قرار است فردا رامین رضائیان مبلغی را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند که این مبلغ با احتساب طلبی که این بازیکن از باشگاه پرسپولیس در لیگ امسال دارد، رقمی در حدود نزدیک به یک میلیارد تومان خواهد شد. این در حالی است که رضائیان مدت قرارداد و مبلغ قرارداد فصل آینده خود را به باشگاه پرسپولیس بخشیده است. با این حساب فردا و با واریز این پول رضایت‌نامه دائمی رضائیان از پرسپولیس صادر خواهد شد. قرار است این مبلغ در دو نوبت به حساب باشگاه پرسپولیس واگذار شود.

رضائیان با پیشنهادهایی از سوی برخی تیم‌های داخلی روبروست اما هدف رضائیان این است که فوتبالش را خارج از کشور دنبال کند. این بازیکن با پیشنهادهایی از سوی کشورهای قطر و ترکیه روبروست که شانس رفتن رضائیان به ترکیه بیش از سایر پیشنهادهاست. این درحالی است که رضائیان ابتدای فصل امسال همراه با مهدی طارمی به تیم ریزه‌اسپور ترکیه رفت که درنهایت به پرسپولیس بازگشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی م

      واقعا خدا لعتتون کنه نابودش کردید با این همه صبر رامین برای همه ثابت شد که هیچوقت مقصر این اتفاقات رامین نبوده برانکو درحقیقت هودارا روفریب داد اون اینقد رو اعصاب رامین رفت تا بالاخره عکس العمل نشون بده تا بدون اینکه رودر روی هوادار قرا بگیره رامینرو نابود کنه / آقای طاهری این پول زوره شاید بتونید هربلایی سر رامین بیارید ولی جواب خدا...؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهتره کوته فکر و فندق مغز نباشید . فوتبال حرفه ای به فرد متکی نیست. باشگاه مهمه. هر بازیکنی باید خودش رو با قوانین و چارچوب باشگاه هماهنگ کنه و باشگاه رو به حاشیه نبره. تاکید می کنم هر بازیکنی که می خواد باشه

    • وحید پرسپولیسی

      این پولهاخوردن نداره اقای طاهری شمافکرکنم ابدارچی هستی نه مدیرعامل واقعاکه..

    • بدون نام

      ماپرسپولیسی هااصلابدون رامین نمیتونیم رامین بایدباشه وگرنه پرسپولیس قهرمانیش فایده نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رامین برای همه ی لحظات خوبی که برای ما ساخت برای تمام پرسپولیس ها عزیزه ولی از اون عزیزتر باشگاه و نام پرسپولیسه

    • هلی

      حرص میخورم وقتی انقد راحت دارن هرکاری که دوس دارن باهاش میکنن.
      #بدون_رامین_قهرمانی_کوفت_برانکو_بشه

    • بهرام

      بهترین بازی برای پرسپولیس بکنی،هواداردوستت داشته باشه،،اخرسرهم انگ یاغی گری بهت بچسبونن،بعدپولت هم ندن،یک میلیاردهم غرامت بگیرن،،،بعدرضایت نامه بدن دستت بهت بگن به سلامت،،،،حالاببینیم کی جای رامین پرمیکنه،،،حیف صدحیف رامین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج