۵۰۹۷۴۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نمایش «پنجاه سالگی» یه یاد مرتضی ندایی

در ایام دومین سالگرد درگذشت «مرتضی ندایی» پژوهشگر، مستندساز و تهیه‌کننده فقید سینمای مستند ایران، نمایش و نقد فیلم مستند «پنجاه‌سالگی» آغازگر دوره جدید کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: در ایام دومین سالگرد درگذشت «مرتضی ندایی» پژوهشگر، مستندساز و تهیه‌کننده فقید سینمای مستند ایران، نمایش و نقد فیلم مستند «پنجاه‌سالگی» آغازگر دوره جدید کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم به کارگردانی صبا ندایی، از ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه ۲۰ فروردین ۹۶ در سالن سینماحقیقت این «مرکز» به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور کارگردان، ناصر صفاریان و امیر پوریا مورد نقد و تحلیل قرار می‌گیرد.

«صبا ندایی» موضوع مستند «پنجاه‌سالگی» را اینگونه روایت می‌کند: «پنجاه‌سالگی سن عجیبی است! آدم‌ها وقتی به پنجاه سالگی می‌رسند، نیمی از نگاه‌شان به آینده و نیمی به گذشته است. تا پنجاه سالگی از خود سوال می‌پرسند اما از پنجاه به بعد، به دنبال پاسخ سوال‌هایشان هستند. "به راستی نقطه‌ ثقل زمین کجاست و من در کجای جهان ایستاده‌ام؟" این سوالی است که پدرم در پنجاه‌سالگی از خود پرسید و به دنبال جوابش بود...»

عوامل تولید این فیلم مستند ۶۰ دقیقه‌ای عبارتند از: صبا ندایی (کارگردان)، مژگان صیادی (تهیه‌کننده و فیلمبردار)، بهادر فتاح‌طاری (تدوین)، عارف ندایی (صدابردار)، بهادر فتاح‌طاری و صبا ندایی (طراحی و ترکیب صداها)، محمود منفرد (طراح پوستر).

این فیلم روایتی از زندگی «مرتضی ندایی» تهیه‌کننده و مستندساز سینمای ایران است که در پنجاه‌سالگی دچار بیماری سرطان شد و عصر ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ درگذشت.

عموم علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم‌ و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه (۲۰ فروردین‌ماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج