۵۰۹۷۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال – داماش؛ جشن ۱۰۰ هزار نفری

استقلال در حالی از ساعت ۱۸ فردا با داماش بازی می کند که پیش از این قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کرده است. آنها می خواهند پیروز شوند و جشن قهرمانی بگیرند.

استقلال – داماش؛ جشن 100 هزار نفری

روزنامه تماشا: ااستقلال در حالی از ساعت 18 فردا با داماش بازی می کند که پیش از این قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کرده است. آنها می خواهند پیروز شوند و جشن قهرمانی بگیرند.

استقلال فردا و در آخرین بازی خود در لیگ برتر برابر داماش بازی می کند و در آخر بازی هم جشن قهرمانی می گیرد. آبی ها پیش از این قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کرده اند ولی دلایلی وجود دارد که برای این بازی انگیزه داشته باشند.

آبی ها از یکطرف دوست دارند با پیروزی، جشن قهرمانی خود را برگزار کنند و از طرف دیگر با بردن این بازی 70 امتیازی می شوند و رکورد امتیاز تاریخ لیگ برتر را می شکنند. پیش از این رکورد بیشترین امتیاز در یک سال دست سپاهان بود. آنها در لیگ نهم و یازدهم با 67 امتیاز قهرمان شدند و استقلال با کسب یک امتیاز دیگر می تواند رکورد تاریخ لیگ برتر را از نظر امتیاز جابجا کند.

وضعیت

استقلال هم اکنون با 67 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفته و با 4 امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان رده دومی قهرمانی خود را قطعی کرده است. داماش هم با پیروزی که در هفته گذشته برابر سپاهان به دست آورد، بقای خود را در لیگ برتر قطعی کرده است. آنها هم اکنون با 40 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

استقلال 10- داماش 3

استقلال و داماش فردا برای چهاردهمین بار در تاریخ لیگ برتر با هم بازی می کنند. در 13 بازی برگزار شده استقلال 10 بار برده و داماش 3 بار پیروز شده است. تا حالا هیچ کدام از بازی های این دو تیم مساوی نشده است.

جهانبخش - رحمتی

علیرضا جهانبخش 19 ساله در این فصل عملکرد خوبی داشته و بی تردید یکی از پدیده های لیگ برتر بوده است. گفته می شود او فصل آینده به لیگ هلند خواهد رفت اما مهدی رحمتی هم تا حد 21 کلین شیت در لیگ برتر داشته و امیدوار است که در پایان فصل بتواند این آمار را به 22 برساند. آماری که به نظر می رسد تا چند سال کسی نتواند آن را جابجا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اميرح

      يكي ديگه هم است اگه استقلال نبازه يك نيم فصل كامله كه نباخته.
      ما ز بالاييم و بالا مي رويم...
      فردا ورزشگاه آزادي آبيه

    • بدون نام

      ايون روزنامه تماشا رام شده ديگه تيتر جنجالي نمي زنه ديد به حدفش نرسيده حالا داره چاپلوسي مي كنه مجله اين حرف كنايه از در و ديوار هم داره ها...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج