جاباما
۵۰۹۷۶۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ویری: من و رونالدو، بهترین‌های تاریخ اینتر بودیم

مهاجم پیشین اینتر و تیم ملی ایتالیا عنوان کرد او و رونالدو بهترین بازیکنانی بودند که اینتر در تاریخ خود داشته است.

خبرگزاری ایسنا: مهاجم پیشین اینتر و تیم ملی ایتالیا عنوان کرد او و رونالدو بهترین بازیکنانی بودند که اینتر در تاریخ خود داشته است.

به نقل از توتو اسپورت، اینتر از سال ۲۰۱۰ و بعد از آنکه توانست اولین سه‌گانه تاریخ یک تیم ایتالیایی در فوتبال اروپا را کسب کند، ناکام بوده و نتوانسته است در اندازه‌هایی که انتظار داشته است ظاهر شود.

کریستین ویری درباره شرایط اینتر گفت: اینتر ۶ سال است که از شرایط خوب خود فاصله گرفته و از نظر کیفی شرایط خوبی نداشته است. این تیم از نظر کیفی شرایط بدی دارد و تیم‌هایی چون یوونتوس، ناپولی و رم از اینتر شرایط خیلی بهتری دارند. نرآتزوری چند سالی است که نتوانسته قهرمان شود و همین کار را برای ما خیلی سخت کرده است.

ویری: من و رونالدو، بهترین‌های تاریخ اینتر بودیم

به نظرم بزرگترین مشکلی که ما در این چند فصل داشتیم، عدم ثبات در تیم بوده است. تیمی که ثبات نداشته باشد، نمی‌تواند قهرمان شود. به یوونتوس نگاه کنید. آنها بازیکنان خود را حفظ می‌کنند و هر سال بازیکنان محدود و باکیفیتی هم به جمع‌شان اضافه می‌کنند. اینتر نیز باید اینگونه باشد. این تیم نباید تغییرات زیادی نداشته باشد.

او درباره بهترین بازیکنانی که اینتر در تاریخ خود داشته است نیز گفت: زیاد نمی‌خواهم به گذشته برگردم و فکر کنم من و رونالدو بهترین بازیکنانی بودیم که اینتر در این چند سال داشته است. متاسفم که زمان کمی در کنار هم بازی کردیم. آن زمان شرایط خیلی خوب و همه چیز بهتر بود. در هر بازی ۸۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند و فضای خیلی خوبی شاهد بودیم.

ویری در پایان درباره حمایت‌های ماسیمو موراتی (مالک پیشین اینتر) از باشگاه گفت: او همیشه تاثیر بالایی در تیم داشته است و هیچ‌وقت این تاثیر خود را از تیم دریغ نکرده است. امیدواریم حمایت‌هایی که موراتی از تیم انجام می‌دهد، ادامه داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      بو بو ویریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج