۵۰۹۷۷۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

افزایش واردات نفت هند از ایران

منابع تجاری اعلام کردند که در سال مالی گذشته هند، واردات نفت این کشور از ایران از مرز ٥٠٠ هزار بشکه در روز فراتر رفت.

خبرگزاری ایسنا: منابع تجاری اعلام کردند که در سال مالی گذشته هند، واردات نفت این کشور از ایران از مرز ٥٠٠ هزار بشکه در روز فراتر رفت.

رویترز از دهلی نو گزارش داد که پایان تحریم‌های غربی سبب شد واردات نفت هند از ایران در سال مالی ٢٠١٦-٢٠١٧ میلادی به رقمی بی سابقه برسد.

هند که پس از چین بزرگترین واردکننده نفت از ایران به شمار می آید، از جمله کشورهایی بود که حتی در دوران تحریم ها نیز به معاملات نفتی با جمهوری اسلامی ادامه می داد.

اطلاعات کشتی رانی نشان می دهد که در سال مالی منتهی به ماه مارس سال ٢٠١٧ میلادی، میانگین واردات روزانه پالایشگران هندی از ایران به ٥٤١ هزار بشکه در روز رسید که ١١٥ درصد نسبت به سال پیش از آن بیشتر بود.

در سه ماه نخست سال ٢٠١٧ میلادی، میانگین واردات نفت هند از ایران با ٩٢ درصد رشد نسبت به پارسال، به ٥٧٣ هزار و ٤٠٠ بشکه در روز رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      آقای زنگنه فروش نفت به کشوری که میلیاردها دلار به ایران بدهکار هستش فرافکنی نداره اگه شما مشتری جدید و از میان کشورهای پولدار گرفتید هم باز تیتر زدن نداره اینکه درآمدهای این وزارتخانه چی میشه؟اینکه این وزارتخانه مگر زیر مجموعه دولت نیست پس چرا اداره بیمه مستقل و جدا از تامین اجتماعی کشور داره؟اینکه چرا قطری ها استخراجشون را از میادین گازی و نفتی مشترک با ایران را افزایش داده اند و ما گرفتار شعار اقتصاد مقاومتی شده ایم و از بهر ه برداری عقب مانده ایم؟اینکه کارمندان اداری وزارتخانه البته در پست مدیران چقدر آزادند که با پول وزارتخانه تجارت ویا آن را اختلاس ویا رشوه می گیرند و شما زنجانی ها را قربانی می کنید این مسائل تیتر زدن داره نه اینکه چند بشکه اضافه شد به فروش اونم به بدبختر از خودمون

    • محمد سلطان

      اینجوریکه وزارت نفت داره به هندیهانفت میفروشه ،نفروشه بهتره.پول نفت رو تو دنیا ۱۵روزه میگیرند اونوقت ما ۹۰روزه میگیریم همه صادر کنندگان کرایه حمل نفت را کامل میگیرند اونوقت تو ایران ۲۰درصدش رو میگیرند.اونوقت هند تفاله پول نفت را که حقوق وزارت خونه ش هم نیست را با زور از هندیا میگیرند ودرواقع مستعمره هند هستیم.

    • بیطرف

      اخبارداغ لطفا کنترل کنیداخبارمتناقض باهم منتشرنشود. بابادیروزوامروزازاقدام تلافی جویانه ایران درکاهش خریدنفت توسط هند ازایران را
      درج کردید حالا افزایش .خدائیش گل وبلبلید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج