۵۰۹۷۷۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فقط بقای منصوریان قطعی است!

عدم ثبات در کادر مدیریتی باعث شده تا آبی ها نتوانند برای فصل آینده تصمیمات کلان اتخاذ کنند.

ورزش سه: عدم ثبات در کادر مدیریتی باعث شده تا آبی ها نتوانند برای فصل آینده تصمیمات کلان اتخاذ کنند.

کمتر از 40 روز تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده و استقلالی ها در حالیکه هنوز در تسویه حساب با بازیکنان حال حاضر خود با مشکل مواجه هستند، برای فصل آینده نیز مشکلاتی دارند که کار را برای منصوریان سخت خواهد کرد.
آبی پوشان که 11 بازیکن این تیم قراردادشان به اتمام رسیده برای تمدید قرارداد و جذب ستاره های جدید نیاز شدیدی به پول دارند اما شرایط این باشگاه به شکلی است که نمی توان انتظار وقوع یک معجزه مالی در این تیم داشت.
بازیکنان استقلال هنوز نزدیک به 50 درصد از قراردادهای خود که نزدیک به 9 میلیارد تومان است را دریافت نکردند و با توجه به مشکلات مالی حامی مالی خود امید زیادی برای وصول این مبلغ ندارند. البته استقلالی ها با یک بانک و شرکت بیمه نیز قراردادهایی را ثبت کرده اند اما مشکل اصلی آبی ها به فصل آینده این تیم باز می گردد.
باشگاه استقلال در پایان فصل باید به عنوان حامی مالی جدیدی باشد تا با توجه به اتمام قرارداد 3090، مشکلات مالی استقلال را حل کند و البته هنوز مشخص نیست که حامی جدید آبی ها بتواند رقمی مانند آنچه این باشگاه در دو سال گذشته به امضا رسانده بود را تامین کند تا آبی ها برخلاف رقیب سنتی خود، درگیر مسائل مالی باشند.
یکی دیگر از مشکلات بزرگ آبی ها عدم ثبات در کادر مدیریتی است و مشخص نیست که آیا استقلال در فصل آینده با کادر مدیریتی موجود ادامه خواهد داد یا وزارت ورزش تصمیم دارد تغییراتی را در کادر مدیریتی این باشگاه انجام دهد؛ همین موضوع باعث شده تا اتخاذ تصمیمات بلند مدت مانند تمدید قرارداد با ستاره ها و تصمیمات اقتصادی در دستور کار مدیران استقلال نباشد.
روند استقلال در روزهای پایانی فصل شانزدهم و آغازین لیگ هفدهم برای هواداران این تیم نگران کننده است و اگر این تیم می خواهد فصل آینده از ابتدا برای قهرمانی بجنگد، نیاز به تغییراتی عمیق و یا ثباتی دارد که از حالا نهایی و مشخص شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج