۵۰۹۷۷۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیش بازی ساندرلند - منچستریونایتد

منچستریونایتد در هفته سی و دوم میهمان ساندرلند است.

وبسایت نود: منچستریونایتد در هفته سی و دوم میهمان ساندرلند است.

در اولین بازی روز یکشنبه از هفته سی و دوم لیگ جزیره، ساندرلند در ورزشگاه لایت میزبان منچستریونایتد است. شیاطین سرخ در حالی این هفته در لیگ به میدان می روند که پنج شنبه دوباره بازی های اروپایی این تیم آغاز می شود. یاران مورینیو در دو بازی گذشته خود در لیگ برتر به تساوی رسیده اند. یونایتد اگرچه مقابل اورتون با پنالتی زلاتان از شکست خانگی فرار کرد تا رکورد بازی های بدون شکستش در لیگ را در این فصل به عدد ۲۰ برساند ولی با از دست دادن ۴ امتیاز، یونایتد بار دیگر از حضور در بین ۴ تیم برتر لیگ فاصله گرفت. در آن سمت ساندرلند با مویس در قعر جدول حضور دارد و اکنون ۱۱ امتیاز با منطقه امن فاصله دارد. قطعاً باز هم نکته جالب این مسابقه، تقابل مویس با تیم سابقش منچستریونایتد است.

ساندرلند در ۶ بازی گذشته اش در لیگ برتر، ۵ شکست و ۱ تساوی را کسب کرده و پیروز نشده است. تنها تساوی آن ها در خانه مقابل برنلی رقم خورد. تیم مویس در این ۶ بازی، یازده گل خورده است و حتی موفق به زدن یک گل هم نشده است! ساندرلند در این فصل در ۳۰ بازی خود در لیگ برتر، فقط ۵ برد کسب کرده و با ۲۰ امتیاز و تفاضل گل ۲۹- در رده بیستم جدول قرار دارد.

در آن سمت منچستریونایتد مدت هاست که نتایج پرنوسانی را در لیگ برتر می گیرد، اگرچه تیم مورینیو ۲۰ بازی است که در لیگ برتر شکست نخورده است ولی در این ۲۰ بازی، یونایتد فقط ۱۰ پیروزی را کسب کرده است. آن ها در این فصل نه بار در خانه مساوی کرده اند که آماری ضعیف برای رکورددار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس محسوب می شود. شیاطین سرخ در شش بازی اخیرشان در لیگ برتر، ۳ بار برده اند و ۳ بار به تساوی رسیده اند. جالب اینجاست که هر سه تساوی در خانه رقم خورده است. مشکل یونایتد در بازی های خانگی و تساوی های متعدد در این فصل از لیگ جزیره، عدم گلزنی بوده است. تیم مورینیو در این فصل از لیگ برتر فقط ۴۳ گل زده است که کمتر از تیم های حاضر در رده اول تا ششم لیگ جزیره است.

در شش جدال اخیر دو تیم، منچستریونایتد سه بار پیروز شده و ساندرلند دو بار به برد رسیده است. یونایتد ۱۰ گل زده و ۵ گل خورده است. بازی رفت دو تیم در لیگ برتر با پیروزی ۳-۱ منچستریونایتد پایان یافت. فصل گذشته ساندرلند در ورزشگاه خانگی خود موفق شد یونایتد را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد.

وین رونی، اشلی یانگ، جونز، اسمالینگ و ماتا همگی به دلیل مصدومیت قادر به حضور در این بازی برای یونایتد نیستند. واتمور، مک نیر، کریکوف و اوشی برای ساندرلند غایب هستند و عدنان یانوزای هم به دلیل آن که به صورت قرضی از یونایتد راهی ساندرلند شده، نمی تواند در این دیدار حاضر باشد.

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش بازی ساندرلند - منچستریونایتد

آمار و اطلاعات مسابقه؛

ساندرلند در لیگ برتر ۲۲ بار به یونایتد باخته است ( آن ها مقابل منچستریونایتد و چلسی بیش از هر تیم دیگری در لیگ جزیره شکست خورده اند).

در سه بازی اخیر دو تیم در ورزشگاه لایت، یونایتد پیروز نشده است. یک تساوی و دو شکست.

جرمین دفو در شش بازی اخیرش مقابل منچستریونایتد در لیگ برتر، موفق به گلزنی نشده است.

ساندرلند در ۵ بازی از ۶ بازی گذشته اش در لیگ برتر شکست خورده است.

شیاطین سرخ در هشت بازی اخیر خارج از خانه شان در لیگ برتر، شش برد و دو تساوی را کسب کرده اند.

هشت گل از ۱۴ گل ساندرلند در این فصل از لیگ جزیره در ورزشگاه لایت، توسط دفو به ثمر رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج