۵۰۹۸۱۲
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

اعزام تیم کارشناسی ایران به عربستان برای حج

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از عزیمت تیم های کارشناسی کشورمان به عربستان برای فراهم کردن امکانات لازم برای اعزام ۸۶ هزار زائر حج تمتع ۹۶ خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر در دیدار با رئیس و کارکنان پژوهشکده حج و زیارت درباره ظرفیتها و استعدادهای این مرکزعلمی و پژوهشی اظهار کرد: پژوهشها باید کاربردی و در راستای رفع نیازهای زائران و روحانیون کاروانهای اعزامی به حج و عتبات عالیات باشد.

وی افزود: نیازسنجی موضوعات پژوهشی و پژوهشهای راهبردی و کاربردی باید درفعالیتهای پژوهشکده حج و زیارت در اولویت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با برشمردن انتظارات از مجموعه علمی و پژوهشی در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: شناسایی نیازهای زائران بیت‌الله الحرام و عتبات ضروری است؛ آثار پژوهشکده حج و زیارت باید هرچه بیشتر کاربردی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکرهمچنین لزوم توجه و استفاده از امکانات فضای مجازی در ارتباط با زائران و پاسخگویی به شبهات مطرح شده علیه شیعه را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد که مجموعه‌های پژوهشی و علمی در جهان اسلام راهکارهای تحکیم وحدت و انسجام هرچه بیشترمیان مسلمانان جهان را دراولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه حج سال ۱۳۹۶ اظهار کرد: چند تیم کارشناسی برای فراهم کردن امکانات لازم برای اعزام بیش از ۸۶ هزار نفر به حج تمتع، اعزام شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین از تلاش مجموعه پژوهشکده حج و زیارت و دست اندرکاران راه‌اندازی ساختمان جدید این مرکز علمی و پژوهشی درقم تقدیر کرد.

برپایه این گزارش درابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام و المسلمین علیزاده موسوی؛ رئیس پژوهشکده حج و زیارت از فعالیتها و آثار این پژوهشکده در سال ۱۳۹۶ و برنامه‌های آن برای امسال گزارشی بیان کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا پشت پناتون که میروید اونجا تا خدا را پیدا کنید.شما با این دید بروید اونجا که بهشتی برای خود بسازید در صورتی که حتما هستن کسانی اطرافتون که به خاطر فقر زیاد در جهنم واقعی هستن.بدتر فقر،فقر بی فکریست

    • بدون نام

      نمیشه به این ادم کش ها اعتماد کرد ...ایرانیهارو به کشتن ندید پولشو خرج بیمارهای نیازمند کنید به خدا ثوابش بیشتره تابدیم به این عربستان ...

    • علی

      پس اون عزت ایرانی کجا رفت من خودم ۱۵ تا فیش حج برا خانواده دارم همشو میخوایم بگیریم جهت جهزیه مگه خدا فقط در عربستانه؟؟

    • بدون نام

      چرا کارشناسی ما میرن،؟ چرا اونا نمیان؟ تا کی خفت؟

    • بدون نام

      لعنت بر عربستان سعودی و اونایی که سنگ این های رو به سینه میزنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج