جاباما
۵۰۹۸۱۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتقاد تند زیدان از سیمئونه و سبک بازی اتلتیکو

رئال مادرید امشب در دیداری که به نظر، پیروزی در دستانش بود، برابر اتلتیکو متوقف شد تا دو امتیاز حساس را از دست داده باشد.

ورزش سه: رئال مادرید امشب در دیداری که به نظر، پیروزی در دستانش بود، برابر اتلتیکو متوقف شد تا دو امتیاز حساس را از دست داده باشد.

گل دقیقه 85 گریزمان، آب سردی بود روی رئالی ها و در عوض بارسا را به لالیگا بازگرداند.

زیدان در پایان بازی گفت: « از این تساوی ناامید شدم ولی روحیه ام را از دست نداده ام. سرنوشت قهرمانی لالیگا در روز پایانی مشخص خواهد شد و با این تساوی اتفاق خاصی نیفتاده است؛ هرچند که به وضوح دو امتیاز را از دست دادیم.

این یک امتیاز حداقل پاداش ما در بازی امروز بود. در بسیاری از دقایق بازی برتر بودیم و می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم اما روی یک غفلت گل تساوی را دریافت کردیم و دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم. فوتبال همین است.»
توصیه قبل از بازی سیمئونه برای بازی دادن به ایسکو: « به من بگویید اتلتیکو چه فوتبالی بازی کرد؟ نمی توانم بگویم که آنها خوب بازی کردند. وقتی فرصت ها را از دست داده و گل دوم را نزدیم، اتلتیکو امیدوار شد و روی یک تک موقعیت به گل رسید. حق اتلتیکو کسب امتیاز از این بازی نبود.»
ایسکو: « تعویض اول ما اجباری بود چون په په مصدوم شد. ایسکو را وارد زمین کردم تا در دفاع به مارسلو کمک کرده و به حفظ توپ ما کمک کند اما متاسفانه تمرکزمان را در یک لحظه از دست دادیم و بازی مساوی شد. فکر نمی کنم خستگی دلیل پذیرش گل تساوی باشد. »
بایرن: « این بازی تمام شد و حالا به بایرن در لیگ قهرمانان فکر می کنیم. نمی توانیم و نباید قدمی رو به عقب برداریم و نگاهمان رو به جلو است.»
ادامه کار در رئال: « این سوال را باید از شخصی دیگر(فلورنتینو پرز) بپرسید. من خودم را با تمام وجود وقف رئال کرده ام.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج