جاباما
۵۰۹۸۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیمئونه: کلمات برای توصیف گریزمان کافی نیستند

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به تمجید از مهاجم فرانسوی تیمش پرداخت و کلمات را برای توصیف این بازیکن کافی ندانست.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به تمجید از مهاجم فرانسوی تیمش پرداخت و کلمات را برای توصیف این بازیکن کافی ندانست.

به نقل از آس، اتلتیکومادرید و رئال مادرید شنبه عصر داربی مادرید را در هفته سی و یکم لالیگا برگزار کردند که اتلتیکو توانست در دقایق پایانی با گلزنی آنتوان گریزمان بازی را به تساوی یک بر یک برساند. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: تا پایان نیمه دوم حریف باوجود مالکیت توپ موقعیت های مهمی نداشت. ما نیز موقعیت های گل مهمی نداشتیم و ۲۰ تا ۲۵ دقیقه مادرید ما را تحت فشار قرار داد. با تعویض ها شرایط مان بهتر شد و توانستیم در میانه میدان خوب کار کنیم. حتی پس از گل تساوی می توانستیم پیروز شویم اما این اتفاق نیفتاد و این موضوع برایمان تلخ بود.
سرمربی اتلتیکومادرید درباره بازیکنانش اظهار کرد: فرناندو تورس به خوبی کار کرد و فرصت گلزنی داشت اما نیاز به تغییر شرایط داشتیم و به همین خاطر آنخل کورئا جایگزین تورس شد. کورئا توانست با گریزمان به خوبی کار کند. کلمات برای توصیف گریزمان کافی نیست. او با اشتیاق کار می کند، به محوطه جریمه حریف نفوذ می کند و دوندگی زیادی دارد. این ویژگی ها در میان بازیکنان باهوش دیده می شود و تماشای بازی چنین بازیکنانی لذت بخش است. چرخش های گریزمان قابل توجه است. او ابتدای فصل در شرایط سختی قرار داشت اما خوشحالم که این وضعیت را پشت سر گذاشت.

سیمئونه در ادامه گفت: گریزمان همچون ساویچ، دیگو گودین، فیلیپه لوییس و گابی نمایش خوبی داشتند و به همین خاطر نتیجه خوبی کسب کردیم. حتی احساس کردیم می توانیم پیروز این دیدار شویم.

اتلتیکو چهارشنبه این هفته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لسترسیتی می رود. سرمربی قرمز و سفیدپوشان در این باره گفت: از سختی های این بازی آگاه هستم. لستر تیم متفاوتی نسبت به دیگر تیم های حاضر در این مرحله است. آن ها تیم سرسخت و پیچده‌ای هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج