۵۰۹۸۵۷
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش ایران به اتهامات پادشاه اردن

سخنگوى وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اتهامات پادشاه اردن به جمهورى اسلامى ایران در مصاحبه با یک روزنامه آمریکایى، این اظهارات را نسنجیده و سخیف توصیف کرد.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوى وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اتهامات پادشاه اردن به جمهورى اسلامى ایران در مصاحبه با یک روزنامه آمریکایى، این اظهارات را نسنجیده و سخیف توصیف کرد.

بهرام قاسمی گفت: به نظر می‌رسد پادشاه اردن در تعریف تروریسم دچار یک اشتباه راهبردى و اساسی است و تعابیر به کار رفته در اظهارات ایشان . صواب آن است که ایشان در ابتدا به آمارهای رسمی منتشر شده از تروریست های اردنی که به داعش و دیگر گروه های خونریز و جاهل می پیوندند اندک توجه و نگاهی داشته باشد و سپس درباره ایران که در خط مقدم مبارزه با تروریسم‌ و افراطی گری و برای تحکیم امنیت تمام منطقه تلاش و مجاهدت می کند، اظهار نظر نمایند.

قاسمى ضمن یادآورى مشکلات مستمرى که با جعل رژیم نامشروع صهیونیستى گریبانگیر جهان اسلام و کشورهاى منطقه شده است تأکید کرد: اعلام حمایت از امنیت این رژیم اشغالگر که عملاً به معناى ناامنى تمامی منطقه است و طرح قیاس هاى بى اساس و طنز آلود میان ایران و سرکردگان گروههاى تروریستى، آن هم از سوى پادشاه یک کشور عربى و اسلامى، شوربختانه گویاى وضعیت بغرنج و اسفباری است که این منطقه در آن به سر مى برد. بی شک بخش مهمی از وضعیت موجود منطقه نتیجه نگاه هاى اشتباه سیاستمداران برخى کشورها به روندهاى سیاسى و اتخاذ سیاست‌هاى مخرّب و غلطی است که در نهایت می‌تواند تمام منطقه را به ورطه ناامنى و بى‌ثباتى بیشتر سوق دهد. برای کمک به امنیت، ثبات و وحدت در منطقه بهتر آن است که ایشان نیز اندک زمانی را به مطالعه منطق، تاریخ و جغرافیای منطقه اختصاص دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا پولای ایرانیا توی کشورای عربی خرج میشه
      همین میشه شاخ شدن

    • علیرضا احمدی

      ادم حرصش در میاد همچین ادمایی که کشورشون تروریست پرور هستش ایران را تروریست میخونن. به این یارو بگید ما توریست زیاد داریم نه تروریست

    • محمدنژاد

      جناب آقای قاسمی ! عمده دلیل گستاخی شیوخ عرب منطقه و اظهارات نسنجیده آنها عملکرد ضعیف و نرمش بیش از حد دولتمردان ما میباشد !؟
      دولتمرد ما در جهت حفظ روابط با شیوخ منطقه طوری سخن پرانی و لفاظی دارد که گوی حفظ روابط را از آنها گدائی میکند ! و بعد اسمش را تنش زدائی و روابط برادرانه میگذارند !؟
      تصور میفرمائید اگر ما برای اندک مدتی قطع رابطه کنیم و اجازه واردات از کشورهای آنها را ندهیم و در صورت گستاخی قاطعانه برخورد کنیم وضع از اینکه هست بدتر میشود !؟ کدامین بار را سراغ دارید که آنها قدردان نرمش ما باشند !؟

    • بدون نام

      مطیع اوامر امریکا ارزش پاسخ دادن ندارد. این شاه برای گرفتن کمک از رژیم صهیونیستی و امریکا حاضر هست همه چیزی بگوید بجز حرف راست و حق.

    • ملکی محمد

      روسها وچینی های گدا صدباربدتراز امریکا وانگلیس هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج