۵۰۹۸۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا

تکواندوکار بانوی ایران به مدال برنز دست یافت

نفیسه مخلصی تکواندوکار وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان با ۲ پیروزی و یک باخت مدال برنز مسابقات قهرمانی جام ریاست آفریقا را بر گردن آویخت.

خبرگزاری فارس: نفیسه مخلصی تکواندوکار وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان با ۲ پیروزی و یک باخت مدال برنز مسابقات قهرمانی جام ریاست آفریقا را بر گردن آویخت.

اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) با حضور 339 تکواندوکار از 34 کشور از ظهر امروز (شنبه) در سالن "ایبیات" آگادیر با رقابت‌های اوزان 54-، 63-، 74- و 87+ کیلوگرم در گروه مردان و اوزان 46-، 53-، 62- و 73+ کیلوگرم در گروه زنان آغاز و پس از دو روز به پایان می‌رسد که در این رویداد از کشورمان تنها در گروه زنان نماینده حضور دارد.

مخلصی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۲ برای کسب سکوی سوم این رقابت‌ها، در اولین مبارزه خود «مبارکا رادی» نماینده مراکش را که مدال طلای قهرمانی آفریقا ۲۰۱۶ را در کارنامه خود داشت با نتیجه یک بر صفر شکست داد، پس از آن «میسون فاروک» دارنده مدال طلای قهرمانی آفریقا ۲۰۱۶ را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو برداشت اما در مرحله نیمه نهایی نتیجه را ۱۲ بر ۱۰ به «مامینا کانه» دارنده مدال طلا مسابقات قهرمانی آفریقا ۲۰۱۲ و مدال نقره قهرمانی آفریقا ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ واگذار کرد و به مدال برنز این مسابقات بسنده کرد.

هدایت تیم‌ملی کشورمان برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ریحانه فولادى به عنوان مربی است. زهرا سروی نیز به عنوان سرپرست تیم می باشد.

مسابقات جام ریاست آفریقا (G۲) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج