۵۰۹۸۶۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

معوقات دانشجو معلمان ورودی ۹۳ پرداخت نشده

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه معوقات دانشجو معلمان ورودی ۹۳ هنوز پرداخت نشده است، گفت: برای تخصیص اعتبار معادل دانشگاه های کشور باید چانه زنی کنیم که تاکنون راه به جایی نبردیم.

خبرگزاری فارس: محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان در مراسم دیدار نوروزی وزیر آموزش و پرورش با معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه که در سالن شهید باهنر سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد با بیان اینکه ایده ها و افکار نو در خصوص تحول در آموزش و پرورش به نظر می رسد جز از طریق تربیت معلم دست یافتنی نیست، تصریح کرد: تربیت نسل جدیدی از معلمان با سرمشق تربیتی مورد تأکید و حامل باورها و ظرفیت های متناظر با آن می تواند زمینه و بستر ساز محقق شدن ایده های تحولی در آموزش و پرورش باشد.

وی نگاه میان تربیت معلم و تحول در آموزش و پرورش را زمینه ساز ترسیم شعار استراتژیک دانشگاه مبنی بر دانشگاه فرهنگیان به عنوان رکن تحول و تعالی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران دانست .

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، پرورش تربیت معلم بر حسب دیدگاه های تحولی و نگاه ترکیبی به آموزش و پرورش مبنی بر معلمانی فعال در عرصه برنامه ریزی آموزشی و درسی، دارای ظرفیت ایفای نقش تلفیقی در قالب رویکردهای جدید آموزشی و برنامه ریزی درسی و عاملیت معلمان در تربیت علاوه بر آموزش را تنها از راه تعبیه ایده ها و نگاه ها در وجود نسل جدید معلمان برشمرد و گفت: همه این ایده ها باید از تربیت معلم نشأت بگیرد تا بتوانیم آنچه نیاز است در کلاس درس اتفاق بیفتد را شاهد باشیم.

وی در ادامه با اشاره بر برخی مسائل و مطالبات دانشگاه فرهنگیان، از وزیر آموزش و پرورش خواست تا در سایه نگاه بلندی که به این دانشگاه دارند، دانشگاه را در این خصوص یاری دهند.

مهرمحمدی با اشاره بر تخصیص ۹۰ درصدی بودجه دانشگاه در سال ۹۵ افزود: انتظار می رفت با توجه به جایگاه دانشگاه فرهنگیان بیش از آنچه برای سایر دانشگاه های دیگر اتفاق می افتد مطالبه شود اما شاهد هستیم برای تخصیص معادل دانشگاه های کشور نیز باید چانه زنی کنیم که تا کنون راه به جایی نبردیم.

وی همچنین مشکل در پرداخت پاداش بازنشستگان سال ۹۵ در سراسر کشور را از دیگر مسائل پیش روی دانشگاه عنوان و اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان نتوانسته است بیش از ۴۰ درصد پاداش بازنشستگان سال ۹۵ را با وجود تمهیدات ویژه معاونت پشتیبانی از منابع دیگر پرداخت کند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان ضمن اشاره بر فراهم نشدن شرایط پرداخت معوقات دانشجو معلمان ورودی ۹۳و با بیان اینکه همچنین بخشی از معوقات دانشگاه درقبال خدماتی که به آموزش و پرورش ارائه کرده هنوز باقی است، ابراز امیدواری کرد با دستور وزیر آموزش و پرورش این بخش از معوقات نیز محقق شده و دانشگاه از این شرایط ناخوشایند اعتباری به مدد این پرداخت ها خارج شود.

وی در پایان با بیان محدودیت های و نبود شرایط شایسته دانشگاه فرهنگیان در ساختمان مرکزی آن از وزیر آموزش و پرورش خواست تا در ایجاد زمینه انتقال آن به ساختمان سابق اصلی دانشگاه تربیت معلم و خوارزمی امروز با توجه به توجیهات عقلی و تاریخی آن در صورت نیاز برای دریافت مصوبه از شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه را همراهی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      و هنوز هم که دو سال گذشته و معوقات دانشجویان پرداخت نشده !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج