۵۰۹۸۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عابدین‌زاده: تا المپیک ۲۰۲۰ کشتی می‌گیرم

مربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: فعلا تصمیمی برای خداحافظی از دنیای قهرمانی ندارم و فقط برای کمک به باوفا در تیم جوانان حضور خواهم داشت.

خبرگزاری فارس: مربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: فعلا تصمیمی برای خداحافظی از دنیای قهرمانی ندارم و فقط برای کمک به باوفا در تیم جوانان حضور خواهم داشت.

داود عابدین‌زاده درباره حضورش به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و اینکه آیا این موضوع به منزله خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی‌ است، گفت: به هیچ عنوان فعلا تصمیمی برای خداحافظی از دنیای قهرمانی ندارم و تا المپیک 2020 کشتی خواهم گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مجوز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را نداشتم و با توجه به رفاقتی که با حمید باوفا داشتم و از همدوره‌ای‌های من است، تصمیم گرفتم در این فاصله چند ماهه تا مسابقات جهانی جوانان به او در تیم ملی کمک کنم؛ در حال حاضر هم تمام فکر و ذکرم کمک به جوانان است و امیدوارم مثمرثمر باشم.

دارنده مدال‌های طلای آسیا و نقره بازی‌های آسیایی در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نبود درخواستش را برای کسب مجوز مرحله نهایی انتخابی تیم ملی به شورای فنی ارائه می‌داد، عنوان کرد: 14 سال است که در عضویت تیم‌های ملی هستم و همیشه از راه انتخابی به دوبنده تیم ملی رسیده‌ام. برای من زشت بود که با این سابقه رو بزنم.

عابدین‌‌زاده تصریح کرد: اگر این فرصت را به من می‌دادند با توجه به خلائی که در ۸۵ کیلوگرم داریم می‌توانستم کمک کنم. اگر حالا هم به من فرصت دهند باز هم حاضرم وگرنه سال آینده از مسابقات کشوری استارت خواهم زد و تصمیم دارم تا المپیک ۲۰۲۰ کشتی بگیرم.

مربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در پاسخ به این سؤال که ممکن است اوزان کشتی تغییر کند و آیا به این موضوع هم فکر کرده است، گفت: آنطور که شنیده‌ام قرار است وزن 90 کیلوگرم هم اضافه شود که برای من خیلی بهتر می‌شود و با توجه به احتمال برگزاری مسابقات در 2 روز و ارفاق 2 کیلوگرم وزن در روز دوم خیلی راحت می‌توانم تا المپیک توکیو کشتی بگیرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج