جاباما
۵۰۹۸۸۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

اولین دوره مسابقات جام آفریقا؛

۴ مدال رنگارنگ برای بانوان تکواندوکار ایرانی

در نخستین روز از اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا، تکواندوکاران کشورمان موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.

خبرگزاری مهر: در نخستین روز از اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا، تکواندوکاران کشورمان موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.

اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا از ظهر روز گذشته (شنبه) با حضور ۳۳۹ تکواندوکار از ۳۴ کشور در در سالن "ایبیات" آگادیر آغاز شده است و به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت.

در نخستین روز این رقابت‌ها مبارزات تکواندوکاران اوزان ۴۶-، ۵۳-، ۶۲- و ۷۳+ کیلوگرم زنان برگزار شد که فاطمه مداحی و کیانا اخوان (وزن ۴۶- کیلوگرم)، فاطمه اموری (وزن ۵۳- کیلوگرم)، حنانه همتی و پریسا جوادی (وزن ۶۲- کیلوگرم)، نفیسه مخلصی و فاطمه مصطفایی (وزن ۷۳- کیلوگرم) نمایندگان کشورمان بودند که موفق به کسب ۴ مدال طلا، نقره و برنز شدند.

در وزن ۴۶- کیلوگرم فاطمه مداحی قهرمان شد و کیانا اخوان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. فاطمه مصطفایی در وزن ۷۳- کیلوگرم توانست عنوان قهرمانی را کسب نماید و نفیسه مخلصی در همین وزن به مدال برنز رسید.

امروز (یکشنبه) و در روز پایانی این مسابقات هوگوپوشان اوزان ۴۹-، ۵۷-، ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم با یکدیگر رقابت خواهند کرد که سودابه پورصادقی و ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم، مهسا جدی و طیبه پارسا در وزن ۵۷- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در وزن ۶۷- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن ۷۳+ کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ریحانه فولادی به عنوان مربی است. زهرا سروی نیز به عنوان سرپرست تیم می باشد.

مسابقات جام ریاست آفریقا (G۲) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج