جاباما
۵۰۹۹۰۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تغییرات جدید در صداوسیما در راه است

مرکز امورنمایشی سیما در جدیدترین تغییرات دوباره به سیمافیلم سابق بازمی گردد و حسین کرمی که مشاور امور نمایشی سیماست به عنوان رییس سیما فیلم منصوب می شود.

خبرگزاری مهر: ۱۹ فروردین خبری در گروه های مجازی منتشر شد که طبق آن محمد احسانی به عنوان مدیر شبکه نسیم از طرف عبدالعلی علی عسکری منصوب شده است. این خبر در حالی منتشر شد که مدیران شبکه های سیما با حکم معاون رییس سازمان در امور سیما منصوب می شوند نه با حکم رییس سازمان؛ ولی با توجه به تغییر و تحولاتی که در سازمان صداوسیما در راه است پیگیری هایی برای بررسی این حکم انجام شد.

نتایج این پیگیری ها نشان داد که به زودی حکم میرباقری معاون سیمای رسانه ملی برای حسین کرمی منتشر می شود که در آن کرمی که مدیریت شبکه های نسیم و مسئولیت مشاور امور مرکز نمایشی سیما را بر عهده دارد به عنوان رییس مرکز سیما فیلم منصوب می شود.

مرکز امور نمایشی سیما در مدت ریاست عبدالعلی علی عسکری و حضور مرتضی میرباقری با تغییراتی در ساختار رو به رو بود از جمله اینکه اختیارات مدیرگروه های فیلم و سریال شبکه ها به آنها بازگردانده شد و حالا به سیمافیلم سابق تبدیل می شود. همانطور که پیش از این هم گفته شده بود اختیارات مدیر گروه های فیلم و سریال ها به خود شبکه ها بازگشته است و حتی مدیران این گروه ها که پیش از این توسط رییس مرکز امور نمایشی سیما انتخاب می شدند توسط خود مدیران شبکه ها انتخاب می شوند.

طبق این پیگیری ها در جدیدترین تغییرات، حسین کرمی که در حدود یک سال به عنوان مشاور مرکز امور نمایشی سیما فعالیت داشته است از این پس با حکمی که به زودی توسط میرباقری معاون سیما برای وی زده خواهد شد به عنوان رییس سیما فیلم مشغول به کار می شود. با این تغییرات احتمال می رود محمد احسانی نیز به عنوان یکی از گزینه های جدی برای مدیریت شبکه نسیم مطرح باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج