۵۰۹۹۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

روزهای بد لژیونرهای ایرانی در فوتبال قطر

با این‌که تعداد لژیونرهای ایرانی در لیگ قطر نسبت به ‌سال گذشته کاهش یافته بود، اما بازهم شاهد عملکرد خوبی از بازیکنانی که یک‌سال را دراین کشور عربی سپری کردند،‌ شاهد نبودیم.

روزنامه شهروند: با این‌که تعداد لژیونرهای ایرانی در لیگ قطر نسبت به ‌سال گذشته کاهش یافته بود، اما بازهم شاهد عملکرد خوبی از بازیکنانی که یک‌سال را دراین کشور عربی سپری کردند،‌ شاهد نبودیم.
سقوط الشحانیه با ٢ ایرانی
مهرداد پولادی که ترجیح داده قید حضور در تیم‌ملی ایران را بزند، سومین فصل حضورش در الشحانیه قطر را سپری کرد. او با پیراهن این تیم برای دومین‌بار به لیگ دسته اول قطر سقوط کرد تا شاید به فکر تیم جدیدی باشد. ازسوی دیگر رحیم زهیوی، ستاره فصل گذشته استقلال خوزستان که برای پیشرفت هم تیمی پولادی شده بود، درسقوط الشحانیه شریک شد تا نقشه‌هایی که برای قدم‌گذاشتن در راه پیشرفت داشت، به نقطه هدف نزدیک هم نشود.
منتظری و جباری در سایه
٢ لژیونر دیگر ایران چند سالی است که در الاهلی قطر با یکدیگر همبازی هستند اما به جز خبر مصدومیت، اتفاق خاص دیگری را پیرامون این ٢ بازیکن شاهد نبودیم. مجتبی جباری بازیساز سابق استقلال همچنان با مصدومیت‌های گاه و بیگاه دست‌وپنجه نرم می‌کند و حتی شایعه خداحافظی‌اش از فوتبال نیز شنیده می‌شود. باید دید جباری تصمیمش را نهایی می‌کند یا قصد دارد یک فصل دیگر درقطر یا ایران به بازی بپردازد. پژمان منتظری هم با این‌که دچار افت آنچنانی نشده اما با مصدومیت طولانی مدتی که داشت، کمی از شرایط آرمانی دور شد. الاهلی هم شانس آورد که تیم‌های ضعیف‌تر در لیگ قطر حضور داشتند و یک هفته مانده به پایان این رقابت‌ها ماندنش را قطعی کرد.
ملی‌پوشی که به هدفش نرسید
مدافع السد قطر که توانسته نظر کارلوس کی‌روش را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کند، نتوانست به هدفش با این تیم قطری برسد و ازقهرمانی در لیگ ستارگان ناکام ماند. مرتضی پورعلی‌گنجی که ٢‌سال قبل با هدف رسیدن به اروپا راهی لیگ چین شد، درنهایت السد را انتخاب کرد تا همبازی ژاوی شود اما این تیم قطری با شکست مقابل استقلال نتوانست به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسد و اخیرا هم قهرمانی لیگ قطر را به لخویا واگذار کرد.
این چرخه بازدهی دارد؟

حضور بازیکنان ایرانی در لیگ قطر سالهاست که رواج زیادی پیدا کرده اما کمتر شاهد این بودیم که یک بازیکن از لیگ این کشور به باشگاههای اروپایی برسد. به نظر می‌رسد بازدهی لیگ قطر همچنان در سطح پایینی قرار دارد و شاید بهتر باشد ستاره‌های ایران کشور دیگری را برای پیشرفت انتخاب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج