۵۰۹۹۳۷
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

حمله غیر منتظره به بمب های پرسپولیس

مذاکره باشگاه پرسپولیس با دو گزینه مورد نظرش دردسر ساز شد.

کاپ: در حالیکه پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هرگونه مذاکره رسمی این باشگاه با شجاع خلیل زاده و گادوین منشا را تکذیب کرده است،کانون کارگزارن فوتبال ایران از پیگیری این موضوع و ارجاع آن به حراست و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خبر داده است.

ولی خرسندی دبیر کانون کارگزاران فوتبال ایران در گفت وگو با کاپ،با اشاره به موضوع مذاکره باشگاه پرسپولیس با گادوین منشاء مهاجم خارجی تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: گادوین منشا بعد از بازی با پرسپولیس در حالی که بازیکن رسمی تیم فوتبال پیکان محسوب می شده با باشگاه پرسپولیس مذاکره می کند. تخلف صورت گرفته علاوه بر او و مدیر برنامه هایش به ما هم مرتبط می شود.ما به همین دلیل به صورت شفاهی این موضوع را به حراست فدراسیون فوتبال منتقل کردیم و امروز نامه رسمی مان را ارسال می کنیم تا آنها پیگیری های لازم را انجام دهند.

دبیر کانون کارگزاران در ادامه به موضوع مذاکره پرسپولیس با شجاع خلیل زاده اشاره کرد و افزود: تخلف دوم به بحث مذاکره و توافق باشگاه پرسپولیس با شجاع خلیل زاده مرتبط می شود. این بازیکن تحت قرارداد باشگاه سپاهان بوده و نمی توانسته با باشگاه دیگری توافق کند. این بازیکن در حالی که مدیر برنامه دارد توسط فرد دیگری با باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده است. این فرد کارگزار رسمی نیست.این کارها نه تنها بازیکنان را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه بازار نقل و انتقالات را خراب می کند.

خرسندی در پایان گفت: موضوع تخلف در بحث شجاع خلیل زاده را مثل ماجرای منشا امروز به حراست فدراسیون فوتبال رسما اعلام خواهیم کرد تا آنها و همچنین کمیته اخلاق این موضوع را پیگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این دیگه نخود کدام آشه.حتما شما هم دنبال پول هستین.خجالت بکشین ودست از خاله زنک بازی بردارید

    • بدون نام

      نکنه تو حق السکوت میخوای بگیری آقای خرسندی این شِر و ورها چیه که میگی در تمام لیگهای دنیا رسمه که بازیکنان در اواخر قراردادشان برای فصل بعد با تیمهای دیگر وارد مذاکره میشوند مثلاً همین الان خیلی از تیمهای مطرح اروپایی دنبال بازیکنانی اند که برای فصل بعد قراردادشان با تیم فعلیشان تمام است پرسپولیس هم این حق رو برای بستن تیمش در فصل بعد دارد پس دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود نباش که آب زلاله زلال است.

    • سحر

      من نمیدونم اگر خلاف قانونه که با بازیکنی که اخر فصل قراردادش تمام میشه بخوان صحبت کنن برای فصل بعد چرا تو لیگ های اروپایی و بزرگ از وسط فصل میگن فلانی فصل بعد مثلن میاد رئال؟

    • هادی مقدم

      تبانی .فوتبالیستای کثیف امتیازهای کثیف بعدده سال قهرمانی کثیف.تبانی تبانی تبانی.حالم ازین فوتبال وقهرمانی کثیف بهم میخوره

    • بدون نام

      هادی مق دم. هر وقت نزدیک صدر بودید در مورد صدر نظر بدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج