۵۰۹۹۴۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

نجفي: ما از حضور رئیسی استقبال می‌کنیم

محمدعلی نجفی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره بیانات مقام معظم رهبري مبنی بر دوقطبی‌نشدن فضای انتخابات گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر دوقطبی‌نشدن فضای انتخابات بازمی‌گردد به اینکه فضای سازنده و منطقی باید بر انتخابات حاکم شود و آن فضا تبدیل به فضای دوقطبی مخرب نشود.

روزنامه شرق: محمدعلی نجفی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره بیانات مقام معظم رهبري مبنی بر دوقطبی‌نشدن فضای انتخابات گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر دوقطبی‌نشدن فضای انتخابات بازمی‌گردد به اینکه فضای سازنده و منطقی باید بر انتخابات حاکم شود و آن فضا تبدیل به فضای دوقطبی مخرب نشود.
او ادامه داد: اگر به طور معمول می‌خواهیم انتخابات پرشوری با مشارکت حداکثری مردم داشته باشیم، باید نامزدهای متعددی حضور یابند و مردم حق انتخاب داشته باشند.
او افزود: ما از حضور آقای رئیسی استقبال می‌کنیم، حتی اگر فضا به صورت مثبت هم دوقطبی شود، از نظر ما اشکالی ندارد. او گفت: ولی اخباری که به‌ دست‌ آمده این است که هم جمنا در انتخاب آقای رئیسی دچار اختلاف شده است و هنوز قطعی نیست و هم خود آقای رئیسی برای حضور در انتخابات تردید پیدا کرده است، بنابر‌این حضور ایشان را قطعی نگیرید.

نجفی تأکید کرد: چند نفر از جمنا که تا روز قبل محکم می‌گفتند حتما به توافق می‌رسیم و یک نامزد را مطرح می‌کنیم، صحبت‌هایی کرده یا در سایت‌هایشان مطالبی نوشته‌اند که حاکی از اختلافات جدی میان آنهاست. او تأکید کرد: به نظر می‌رسد آنها نتوانسته‌اند اتحاد و ائتلاف مورد نظر خود را حول آقای رئیسی ایجاد کنند، از طرفی اخباری که از دفتر وی رسیده نشان می‌دهد آقای رئیسی به صورت صددرصد تصمیم نگرفته و تردید دارد. محمدعلی نجفی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، افزود آقای روحانی فعلا تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات نگرفته و رسما چیزی اعلام نکرده‌ است.با فرض کاندیداتوری آقای رئیس‌جمهور، ایشان در صورت کاندیداتوری حتما انتخاب (پیروز) خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      نجفی .شما بچسبید به روحانی .چکار به رئیسی دارید .بی تقوایی بسه .تا کی قصد فتنه و در گیری دارید .از شهدا خجالت بکشید .یه ادم بی یواد هم بیاد بیشتر از روحانی با مشاورانی مثل تو عقده ای رای میاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج