۵۰۹۹۴۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

محاکمه مرد متهم به کودک‌ ربایی

جلسه رسیدگی به پرونده مردی که متهم است دختربچه‌ای را ربوده، در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

روزنامه شرق: جلسه رسیدگی به پرونده مردی که متهم است دختربچه‌ای را ربوده، در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.
سال ٩٥ زن جوانی با ظاهری آشفته به یکی از اداره‌های پلیس قرچک ورامین مراجعه کرد و گفت: فرشته، دختر پنج‌ساله‌ام، ساعاتی پیش برای بازی به کوچه رفته بود، اما دیگر به خانه برنگشته است. هرچه دنبالش گشتم نتوانستم او را پیدا کنم. مأموران با اطلاع از این خبر به‌سرعت تحقیقات خود را برای پیداکردن دختر پنج‌ساله آغاز کردند.
دو روز از گم‌شدن فرشته می‌گذشت، اما مأموران نتوانسته بودند از او ردی پیدا کنند تا اینکه یکی از مغازه‌داران محل به مأموران گفت: مدتی است مرد میان‌سالی به نام اکبر با وانت در این محله‌ها رفت‌وآمد می‌کند و ظاهر مشکوکی دارد. سپس مأموران تحقیقات خود را درباره اکبر آغاز کردند و متوجه شدند او خانواده‌ای ندارد و به‌تنهایی در خانه‌ای در همان محله‌ زندگی می‌کند، سپس با ورود به خانه اکبر، دختر پنج‌ساله را در آنجا یافتند و او را به خانواده‌اش تحویل دادند.
اکبر به مأموران گفت: مادر فرشته گاهی برای تمیزکردن خانه‌ من می‌آمد، برای همین فرشته و خانواده‌اش را می‌شناختم. آن روز هم در حال رفتن به خانه بودم که فرشته را دیدم. لباس‌هایش کثیف بود، برای همین به او گفتم با من بیاید تا لباس‌هایش را تمیز کنم و فرشته را به خانه بردم. این مرد که منکر آدم‌ربایی و هرگونه آزار و اذیت فرشته شده بود، بیش از این حرفی به مأموران نزد.
با توجه به گفته‌های اکبر، فرشته برای آزمایش به پزشکی‌قانونی فرستاده شد و بنا بر نظریه پزشکی‌قانونی آثاری از آزار و اذیت بر بدن فرشته دیده نشده و دلیل این کار اکبر همچنان مشخص نیست.

به‌این‌ترتیب با توجه به گفته‌های اکبر و سایر مدارک موجود در پرونده و شکایت اولیای‌دم، کیفرخواست علیه او صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. روز گذشته جلسه رسیدگی به این پرونده به صورت غیرعلنی برگزار شد و با پایان جلسه رسیدگی، هیئت قضات برای تصمیم‌گیری درخصوص این پرونده وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      اگه قصدش آزار و اذیت نبوده ، پس چی بوده ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج