۵۰۹۹۶۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

رفیعی و کامیابی نیا در انتظار پیشنهاد خارجی

پرسپولیس که بهترین فصل سال‌های اخیر خود را پشت سر می‌گذارد و در آستانه یک قهرمانی زودهنگام قرار گرفته، حالا کمترین دغدغه را برای کسب این عنوان احساس می‌کند.

ایران ورزشی: پرسپولیس که بهترین فصل سال‌های اخیر خود را پشت سر می‌گذارد و در آستانه یک قهرمانی زودهنگام قرار گرفته، حالا کمترین دغدغه را برای کسب این عنوان احساس می‌کند. به همین دلیل هم تنها دغدغه هواداران این تیم و همین طور برانکو، نقل و انتقالات و بخصوص تمدید قرارداد بازیکنان فعلی پرسپولیس است. علیرضا بیرانوند قرارداد خود را تمدید کرد، سیدجلال حسینی در حال توافق است و حسین ماهینی هم بارها اعلام کرده که در پرسپولیس می‌ماند، چون خانه اول و آخرش است. مهدی طارمی نیز یک فصل دیگر قرارداد دارد و باقی بازیکنان نیز همچنان باید پیراهن باشگاه پرسپولیس را بپوشند، چون به این تیم تعهد دارند.

فقط دو بازیکن باقی می‌مانند. سروش رفیعی و کمال کامیابی نیا. دو بازیکنی که درباره علاقه برانکو به آنها همه می‌دانیم و اینکه مرد کروات به هر قیمتی که شده آنها را برای فصل بعد هم می‌خواهد.

بی شک این دو بازیکن نقشی ویژه در ترکیب پرسپولیس بر عهده دارند. نقشی غیر قابل انکار در قهرمانی احتمالی این تیم در لیگ شانزدهم. سهم کمال البته بیشتر از سروش است. او از ابتدای فصل همراه پرسپولیس بوده، درخشیده و از اسباب موفقیت این تیم بوده.

برانکو نیز اعتقاد ویژه‌ای به این دو بازیکن دارد. او بود که در فصل نخست حضور کامیابی نیا در ترکیب پرسپولیس - ابتدای لیگ پانزدهم- مقابل تمام انتقادها ایستاد و از هافبک محبوبش حمایت کرد. کامیابی نیا نیز پاسخ اعتماد برانکو را داد. او به قدری درخشید که حتی چشم کی‌روش را گرفت و پیراهن تیم ملی را نیز پوشید. مقابل گوام و در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی.

برانکو نه تنها کمال که برای سروش رفیعی نیز بارها سنگ تمام گذاشته و از او حمایت کرده. بخصوص همین نیم فصل که او بارها مدیران باشگاه پرسپولیس را مورد انتقاد قرار داد که چرا نمی‌توانند رفیعی را جذب کنند. برای برانکو، یک نقل و انتقالات بود و یک سروش رفیعی چون سبک بازی سروش را دوست داشت و علاقه‌مند بود حتی برای نیم فصل جذبش کند.

سروش رفیعی با پرسپولیس هنوز پای میز مذاکره ننشسته و به همین دلیل توافقی میان طرفین صورت نگرفته. رفیعی همین نیم فصل و پیش از امضای قرارداد با پرسپولیس امیدوار بود به اروپا برود و در قاره سبز به فوتبال خود ادامه بدهد. این اتفاق اما رخ نداد. رفیعی به پرسپولیس آمد تا نیم فصل برای این تیم بازی کند و در مسیر قهرمانی کمک بزرگی برای این تیم باشد.

رفیعی هرگونه مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس را به پایان فصل موکول کرده است. او امیدوار است بتواند برای فصل بعد حضور در یک باشگاه خارجی را تجربه کرده و در زمره لژیونرهای فوتبال ایران قرار بگیرد. به همین دلیل از حالا می‌توان پیش بینی کرد که رفیعی پیش از پایان فصل قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد. او فصل نقل و انتقالات تابستانی را صرف بررسی پیشنهادهای خارجی می‌کند و اگر در رسیدن به هدف موفق نبود، پای میز مذاکره با پرسپولیس می‌نشیند و قرارداد خود را تمدید می‌کند.

این ماجرا در مورد کمال کامیابی نیا نیز صدق می‌کند. هافبک دفاعی محبوب برانکو که در پرسپولیس بی جانشین است و غیبتش مایه نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم. قرارداد کامیابی نیا اما رو به پایان است و باشگاه پرسپولیس تلاش خود را انجام می‌دهد تا او را راضی به تمدید آن کند.

این روزها یکی از دغدغه‌های مدیران پرسپولیس، مذاکره و توافق با کامیابی نیا است. آنها به خوبی می‌دانند که کامیابی نیا چه مهره موثری برای این تیم است و به همین دلیل از مدت‌ها قبل مذاکره با او را آغاز کرده اند. مذاکره‌ای که فعلا توافقی در آن حاصل نشده.

کمال کامیابی نیا در شرایط کنونی علاقه‌ای به تمدید قرارداد با پرسپولیس ندارد. او منتظر نقل و انتقالات تابستان است تا پیشنهادهای جدید و خارجی خود را بررسی کند. انتخاب کامیابی نیا در ایران فقط پرسپولیس است اما او بدش نمی‌آید لژیونر شود و مثلا بازی در لیگ‌های چین و قطر را نیز به تجربیات خود بیفزاید. به همین دلیل است که کامیابی نیا فعلا پیشنهاد پرسپولیس را بی پاسخ گذاشته تا ببیند آیا در ۲۸ سالگی می‌تواند طعم حضور در تیم‌های خارجی را بچشد یا نه؟

جنس پرسپولیس با سروش و کمال جور می‌شود. این دو اگر نمانند، پرسپولیس با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد. مشکلاتی از نوع مشکلات بازی در شهرآورد و جای خالی کامیابی نیا که حسابی به چشم آمد یا غیبت رفیعی که در ترکیب پرسپولیس جا افتاده و خود را در قامت یک بازیساز تمام عیار به اثبات رسانده.

برانکو به‌عنوان نفر اول کادر فنی و مسوول تمام نتایج پرسپولیس، این مسائل را خیلی خوب می‌داند و به همین دلیل مدیران باشگاه پرسپولیس را مجاب کرده تا به هر قیمتی و با هر رقمی قرارداد این دو بازیکن را تمدید کنند. دو بازیکنی که با توجه به اهدافی که در سر دارند، فعلا راضی به تمدید قرارداد نخواهند شد؛ تا تابستان و آغاز نقل و انتقالات تیم‌های خارجی، مگر اینکه اتفاق جدیدی رخ بدهد که درصدش پایین است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی مدیر یت باشگاه به کمال می گوید پارسال 400 می گرفتی بیا امسال 500 بهت می دهیم هر کی باشد میرود حرف کج میزنند وبازیکن هم لجبازی می کند ومیرود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج