۵۰۹۹۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حضور شاهزاده لیا در «جنگ ستارگان» نهم

به دنبال موافقت خانواده فیشر، استودیوهای «دیزنی» و «لوکاس فیلم» اجازه دارند از تصاویر اخیر بازیگر تازه درگذشته در دنباله بعدی «جنگ ستارگان» نیز استفاده کنند.

وب سایت آی ‌سینما: در حالی‌که بعد از درگذشت ناگهانی کری فیشر، حرف و حدیث‌های بسیاری درباره سرنوشت شخصیت «شاهزاده لیا» در دنباله‌های بعدی «جنگ ستارگان» سر زبان‌ها افتاده بود، استودیوی «لوکاس فیلم» دیروز (هفتم آوریل) اعلام کرد «آخرین جدای» که از دسامبر امسال اکران می‌شود، پایان سفر شاهزاده لیا نخواهد بود. به دنبال موافقت خانواده فیشر، استودیوهای «دیزنی» و «لوکاس فیلم» اجازه دارند از تصاویر اخیر بازیگر تازه درگذشته در دنباله بعدی «جنگ ستارگان» نیز استفاده کنند.
حضور شاهزاده لیا در «جنگ ستارگان» نهم

تاد فیشر برادر کری فیشر در گفت‌وگوی اخیر خود با «نیویورک دیلی نیوز» اعلام کرده است او و بیلی لورد خواهرزاده‌اش به «دیزنی» و «لوکاس فیلم» اجازه داده‌اند تا از تصاویر این بازیگر در دنباله بعدی این مجموعه علمی-تخیلی پرطرفدار استفاده کنند. فیشر بازی در «اپیزود هشتم» - «آخرین جدای» - را تازه به پایان برده بود که بر اثر حمله قلبی ناگهانی درگذشت. «جنگ ستارگان: اپیزود نهم» برای نمایش در سال ۲۰۱۹ آماده می‌شود.

فیشر در توضیح موافقت با استفاده از تصویر خواهرش در اپیزود بعدی که توسط کالین تره‌ورو کارگردان «دنیای ژوراسیک» مقابل دوربین می‌رود، گفته است: «من تنها بخش این معادله نیستم، اما به نظرم مردم استحقاقش را دارند که او را داشته باشند. تاد فیشر اضافه کرده: «او متعلق به مردم است.»

ماه گذشته، باب آیگر مدیر عامل «دیزنی» اعلام کرد درگذشت کری فیشر هیچ‌گونه تغییری به ساختار روایی «آخرین جدای» تحمیل نکرده است و اپیزود هشتم که توسط رایان جانسن کارگردانی شده، بدون کوچک‌ترین دستکاری و تغییر از کریسمس آینده روی پرده می‌رود. منابع آگاه پیش از این در گفت‌وگو با «هالیوود ریپورتر» تاکید کرده بودند شخصیت «لیا» حتی قرار بود نقش پررنگ‌تری در پیشبرد داستان اپیزود نهم ایفا کند.

اواخر دسامبر گذشته بود که فیشر و مادرش دبی رینولدز به فاصله یک روز از هم از دنیا رفتند.هفته آینده قرار است در جشن «جنگ ستارگان» در اورلاندو در ایالت فلوریدا، مارک همیل اجرای مراسم بزرگداشت کری فیشر را بر عهده داشته باشد و تیزر رسمی «آخرین جدای» نیز برای نخستین‌بار به نمایش در آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج