۵۱۰۱۰۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

طنز؛ اثبات نظریه ریاضی احمدی‌نژاد

دانشمندان علم نسبیت عام، كوانتوم و فیزیك ذره‌ای، در جدیدترین اكتشاف‌های خود دریافتند اگر بشر بتواند با سرعتی بیش از سرعت نور در فضا حركت كند، مفاهیم ریاضی و فیزیك به كلی برایش تغییر می‌كند و به عنوان مثال، پاسخ ریاضی....

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

دانشمندان علم نسبیت عام، كوانتوم و فیزیك ذره‌ای، در جدیدترین اكتشاف‌های خود دریافتند اگر بشر بتواند با سرعتی بیش از سرعت نور در فضا حركت كند، مفاهیم ریاضی و فیزیك به كلی برایش تغییر می‌كند و به عنوان مثال، پاسخ ریاضی جمعِ سه تا عدد یك، عدد دو می‌شود، نه عدد سه! سخنگوی این دانشمندان در نشست خبری كه با خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار كرد، گفت: «ما بیش از این كه از این كشف تعجب كنیم، از این موضوع شگفت زده شدیم كه دكتر احمدی‌نژاد، چهل سال قبل، در نشست خبری‌شان به این كشف نائل آمده بودند و با شكسته نفسی تمام، برای اعلام آن فقط به گفتن این جمله نمادین اكتفا كردند كه: هیچ دو نفری را در دنیا پیدا نمی‌كنید كه مثل هم باشند، جز من، بقایی و مشایی! متاسفانه این سخن علمی چون خارج از ظرفیت سوادی و علمی زمان خودش مطرح شده بود، به جایگاه واقعی علمی خود دست پیدا نكرد!»

وزیر راه دولت یازدهم پس از چهل سال، از دلایل خود برای گرفتن میكروفن از دست خبرنگاری كه از وی سوالی پرسیده بود، پرده برداشت. آقای آخوندی در یك نشست خبری كه هیچ خبرنگاری جرات نكرده بود با میكروفن در آن حاضر شود، گفت: «من از بچگی دوست داشتم خبرنگار باشم و از وزرا، سوال‌های چالشی بپرسم ولی متاسفانه چرخ روزگار آن طور كه من می‌خواستم نچرخید و به جای خبرنگار، وزیر شدم! آن روز وقتی آن خبرنگار از من آن سوال چالشی را پرسید، ناخودآگاه به دوران كودكی خودم رفتم و به یاد آرزوی سركوب شده‌ام افتادم و میكروفن آن خبرنگار را از او گرفتم تا بروم از یكی از دوستان وزیر، سوال چالشی بپرسم و جلدی برگردم كه متاسفانه آن جنجال را راه انداختند!» وزیر سابق راه در ادامه گفت: «سوال من این است كه آیا میكروفن هم مثل حوله یا مسواك یك وسیله شخصی است كه اگر كسی آن را از شما چند دقیقه‌ای قرض بگیرد؛ نیاز به این جار و جنجال باشد؟»

وزارت دفاع آمریكا با صدور بیانیه‌ای، از تروریست‌های داعش عذر خواهی كرد. در این بیانیه آمده است: «با قلبی آكنده از اندوه و روحی سرشار از تالم، با خبر شدیم موشكی كه قرار بود به سمت ارتش سوریه شلیك شود، به سمت مواضع شما داعشی‌های عزیز پرتاب شده و محموله مواد غذايي و سلاحی كه قرار بود به دست شما برسد، به سمت ارتش سوریه رفته است. این اشتباه، از آنجا ناشی شد كه آقای وزیر دفاع به سربازی دستور داده بود روی موشك با گچ علامت بزند و روی محموله غذا و اسلحه با زغال! ولی متاسفانه این سرباز كم سواد؛ علامت‌ها را اشتباهی زد و محموله‌ها جابه‌جا شد! خلاصه آنكه به قول شاعر: دارم امید عاطفتی از جناب دوست/ كردم جنایتی و امیدم به عفو اوست!»

جلسه شورای هماهنگی برای معرفی كاندیدای واحدِ «جمنا»، بدون حضور هیچ كدام از اعضا تشكیل شد! در این اتفاق عجیب، هر كدام از اعضا به جای حضور در جلسه، بیانیه‌اي منتشر كردند. در ادامه، برخی از این بیانیه‌ها را با هم مرور می‌كنیم: «آقا راه دوره، می‌شه جلسه بعدی منزل ما باشه؟ جوجه و میوه‌اش هم با خودم!»، «از آنجا كه باجناق، برادر خانم و شوهر عمه این جانب هم در این جلسه حاضرند و همه این عزیزان هم از من بزرگترند، من بیایم روی حرف بزرگتر حرف بزنم، عمرا! هر چی اون‌ها گفتن بنده هم قبول دارم!»، «این جانب به‌دلیل بیماری سرماخوردگی و احتمال انتقال آن به تمامي اعضای شورا، در راستای منافع جمعی، در جلسه حاضر نمی‌شوم اما گواهی پزشكی‌ام ضمیمه بیانیه است!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج