۵۱۰۱۳۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کیفیت خودروهای داخلی افزایش یابد

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: افزایش کیفیت خودروهای داخلی و رقابت‌پذیری این محصولات با خودروهای خارجی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال در صنعت خودرو است.

خبرگزاری ایسنا: یک کارشناس صنعت خودرو گفت: افزایش کیفیت خودروهای داخلی و رقابت‌پذیری این محصولات با خودروهای خارجی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال در صنعت خودرو است.

امرالله امینی اظهار کرد: در حال حاضر مصرف‌کنندگان ایرانی به دلیل نارضایتی از کیفیت خودروهای داخلی ترجیح می‌دهند که از خودروهای وارداتی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه واردات خودرو و هر کالای دیگری به معنای ایجاد اشتغال برای کارگران خارجی است، خاطرنشان کرد: بنابراین خودروسازان داخلی باید کیفیت خودروهای داخلی را در حدی افزایش دهند که این محصولات با خودروهای وارداتی رقابت کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: تولید خودروهای با کیفیت داخلی باعث جلب نظر مصرف‌کنندگان به خودروهای داخلی و به همان نسبت افزایش تولید این محصولات و رشد اشتغال خواهد شد.

وی افزود: در این زمینه خودروسازان باید در تعامل با خودروسازان بین‌المللی نسبت به انتقال دانش روز صنعت خودروی جهان برای تولید خودروهای با کیفیت و جدید اقدام کنند.

امینی با بیان اینکه خوشبختانه سال گذشته چند قرارداد همکاری مشترک با خودروسازان بین‌المللی چون پژو، سیتروئن و رنو منعقد شد، تصریح کرد:‌ حاصل این همکاری‌ها باید افزایش کیفیت خودروهای داخلی و جلب رضایت مصرف‌کنندگان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج