۵۱۰۱۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

با مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس برابر الریان

برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس با کسب ۴ امتیاز از سه بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان به امتیازات دیدار الریان چشم دوخته‌اند و امیدوار به پیروزی مقابل این حریف سرسخت هستند.

ورزش سه: شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در دیدار رفت برابر الریان قطر با ۳ گل از حریف شکست خوردند در صورت شکست از این رقیب، شانس صعود خود را مرحله بعدی را به کمترین حد خواهند رساند و بر این اساس امید زیادی به پیروزی در اولین میزبانی خود در استادیوم آزادی دارند.

در این دیدار مسلما ۱۱ مرد ابتدایی پرسپولیس با توجه به پتانسیل بزرگی که روی سکوها از آن بهره می‌برند می‌توانند سرخپوشان را به کسب پیروزی نزدیک کنند و جایگاه خود را در جمع مدعیان صعود قرار دهند.

علیرضا بیرانوند - اولین کلین شیت
دروازه بان شماره یک پرسپولیس که در ۳ دیدار قبلی این تیم در لیگ قهرمانان نتوانسته عملکردی مشابه لیگ برتر و انتخابی جام جهانی از خود به جا بگذارد، در این بازی امیدوار به اولین کلین شیت آسیایی خود است. علیرضا بیرانوند که در آسیا تنها با پرتاب‌های بلند خود توانسته به سوژه این رقابت‌ها تبدیل شود، اینبار او باید بیش از قبل مراقب حرکات و ضربات نهایی تاباتا، گارسیا و سوریا باشد و البته می‌تواند در آزادی بهتر در پرتاب‌های بلند خود حریف قطری را غافلگیر کند. علیرضا بیرانوند البته با توجه به بازی هجومی پرسپولیس نقش زیادی در ضدحملات حریف خواهد داشت و شاید حرکتی مشابه دیدار برابر الوحده و خروجش از دروازه و قطع حمله حریف از او ستاره این جدال بسازد.
با مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس برابر الریان
سیدجلال حسینی - محمد انصاری؛ در انتظار موفقیت قلب دفاعی

دو مدافع میانی پرسپولیس در رقابت‌های اخیر نیز با توجه به آمار و 6 گل دریافتی این تیم سهم زیادی در ناکامی سرخ‌ها داشته‌اند. با این حال با توجه به عملکرد روزهای اخیر این زوج به نظر می‌رسد اینبار آنها با شناخت کاملی مقابل مهاجمان حرفه‌ای الریان قطر قرار گرفته و اجازه خودنمایی به آنها را ندهند. با دور شدن خط دفاعی این تیم از آمار عجیب دریافت گل طی دیدارهای قبلی آسیایی، پرسپولیس امیدوار خواهد بود به جمع شانزده تیم برتر آسیا راه یابد.


با مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس برابر الریان
حسین ماهینی - صادق محرمی؛ تکنیک، قدرت و تجربه
صادق محرمی توانسته در دیدارهای اخیر جایگاه ثابت خود در سمت راست دفاعی را به دست بیاورد و به مهره مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ تبدیل شود. سرعت، تکنیک و مسوولیت پذیری دفاعی از او بازیکنی ساخته که خیال خط دفاعی را راحت کرده و شاگردان برانکو ایوانکوویچ روی هجوم‌های او نیز حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. تنها خلا فعلی در بازی محرمی را در مقایسه با رضاییان ارسال پاس گل و خطرساز روی دروازه قلمداد کرد.
با مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس برابر الریان

حسین ماهینی یا محسن ربیع خواه در سمت چپ، این سوالی است که هنوز پاسخ آن از سوی برانکو ایوانکوویچ داده نشده و باید دید سرمربی سرخ‌ها به بالا بردن فاز دفاعی تیمش با محسن ربیع خواه تمرکز می‌کند یا به دنبال این است تا با حضور ماهینی شانس هجوم از سمت چپ تیمش نیز افزایش یابد و از تجربه این بازیکن سود ببرد.

کمال کامیابی نیا - اینبار جنگ‌ها را ببر

هافبک دفاعی پرسپولیس در بازی رفت دو تیم اسیر قدرت حرفه‌ای گری و فنی حریف شد و نتوانست در قامت بازیکنی که از او انتظار می‌رفت ظاهر شود. با این حال می‌توان از کامیابی نیا به عنوان چهره دوم قابل اعتنای پرسپولیس در این بازی قلمداد کرد. موفقیت کامیابی نیا در فاز دفاعی تیمش می‌تواند نقش پررنگی در پیروزی سرخپوشان باشد و در این راه او باید جنگ‌های میانه میدان را به سود سرخ‌ها کند. انگیزه بالای شماره 11 سرخپوشان و لحظه شماری او برای این بازی نشان می‌دهد او نقشه بزرگی برای جدال با ستاره‌های الریان دارد تا حساب خود را با حریف تسویه کند.


با مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس برابر الریان
وحید امیری - محسن مسلمان - سروش رفیعی

در غیاب فرشاد احمدزاده که به دلیل مصدومیت سرخپوشان را در این جدال همراهی نمی‌کند، فانتزیست‌های سرخ در نقش تئوریسین‌های هجومی این تیم نقشه فراوانی برای رسیدن به دروازه حریف در ذهن دارند. رفیعی با قدرت بالای حفظ توپ و تکنیک بالای خود در کنار مسلمان که در کنار جنگندگی قدرت بالای پاس نهایی را در ساق‌های خود دارد می‌توانند موقعیت مناسبی برای حمله‌وران این تیم برای رسیدن به دروازه عمر باری شکل دهند. وحید امیری نیز در کنار این دو بازیکن با قدرت بالای بدنی و دوندگی‌اش در کنار ضربات تمام کننده می‌تواند ستون سوم گلزنی به الریان تلقی شود.


با مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس برابر الریان

مهدی طارمی - علی علیپور؛ رکوردها را بشکن

مهاجم مهارنشدنی این روزهای فوتبال ایران برای تداوم گلزنی خود چشم به دروازه الریان قطر دوخته است. دیداری که می‌تواند در صورت گلزنی این مهاجم فصل رویایی پرسپولیس را تکمیل کند. طارمی اکنون با سه گل زده در سه دیدار اخیر آسیایی سرخپوشان برترین گلزن این تیم و البته این رقابت‌ها محسوب می‌شود و نیم نگاهی نیز به عنوان برترین گلزن و مرد سال آسیا دوخته است. عنوانی که با توجه به موفقیت او در تیم ملی و احتمالا پرسپولیس در آسیا برایش دور از انتظار نخواهد بود و این مساله مستلزم این است که او موفق شود با سرخپوشان به مراحل بالاتر این رقابت‌ها صعود کند.


با مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس برابر الریان

علی علیپور نیز بعد از ماه‌ها موفق به گلزنی شد تا طلسم بزرگ روی پاهای او شکسته شود. او که دیدار رفت دو تیم را به دلیل مسائل انضباطی از دست داد از بخشودگی برانکو ایوانکوویچ به خوبی سود برد و توانست به ترکیب بازگردد و اکنون مهره سرنوشت ساز این تیم محسوب می‌شود تا فشار گلزنی تنها روی دوش طارمی نباشد.

با این شرایط به نظر می‌رسد در جدال برابر الریان قطر مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، سروش رفیعی و مهدی طارمی تلقی شوند و با عملکرد خود می‌توانند حماسه استادیوم آزادی را تکمیل و الریان را از جمع مدعیان خارج و به صعود امیدوار شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج