۵۱۰۱۵۵
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

طنز؛ کاندیدای اصلح در شورای شهرکیست؟

روزی روزگاری در ازمنه قدیم کاندیداهای شورای شهر از پوسترهای انتخاباتی برای تبلیغات خود استفاده می‌کردند. یعنی وضعیت به گونه‌ای بود که در روزهای آخر تبلیغات هر قدمی که برمی‌داشتی باید می‌گفتی آقا شرمنده پام رفت روی....

شاهین قدیانی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

روزی روزگاری در ازمنه قدیم کاندیداهای شورای شهر از پوسترهای انتخاباتی برای تبلیغات خود استفاده می‌کردند. یعنی وضعیت به گونه‌ای بود که در روزهای آخر تبلیغات هر قدمی که برمی‌داشتی باید می‌گفتی آقا شرمنده پام رفت روی دماغ پوسترتون. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی نحوه تبلیغات عوض شده است. مثلا در یکی از گروه‌های تلگرام می‌خوانیم که نوشته خبر فوووووری فوووووری. در حالی که از استرس اینکه مشهد زلزله آمده یا دوباره طبق معمول توپولوف سقوط کرده خبر را باز می‌کنیم با این خبر مواجه می‌شویم: جمعی از ورزشکاران روستای تپه بالا حمایت خود را از آقای عموجانی کاندیدای مردمی شورای شهر اعلام کردند. حالا اگر بروی از همسر آقای عموجانی هم بپرسی می‌گوید: عه مگه شوهر من هم کاندیدا شده؟ این که آشغال‌ها رو تا جلوی در نمی‌تونه ببره. می‌خواد شهر رو بگردونه؟ کاندیداهایی که زرنگ‌تر هستند هم یک کانال می‌زنند و هزار تا عضو می‌خرند و می‌ریزند اون تو. در ابتدا هم شروع می‌کنند به نوشتن مطلب در خصوص موضوعات مختلف اما بعد از مدتی که متوجه می‌شوند این کاره نیستند صفحه اول روزنامه‌ها و قیمت دلار را به اشتراک می‌گذارند.

شیوه تبلیغات هم خیلی خلاقانه است. مثلا کاندیدا عکس در حال پیاده شدن از تاکسی می‌گیرد و می‌نویسد: راننده‌های تاکسی همه عموجانی را صدا می‌زنند. با یک پلاستیک خیار و بادمجان عکس می‌گیرد و می‌نویسد خیار و بادمجان ارزان حق همه مردم ایران.

به سلامتی انقدر هم کاندیداهای شورای شهر زیادند که آپشن‌های مختلفی برای انتخاب فرد مورد نظر وجود دارد. مثلا به طرف می‌گویی در شورای شهر به کدام حزب می‌خواهی رای بدهی؟ پاسخ می‌دهد عباس آقا همسایه محسن آقا اینا که سرکوچه برادر زنم سوپر دارند کاندیدا شده، ببینم اگر این جوب جلو در ما رو لوله می‌کشن بهش رای می‌دم. حسین آقا قصابی سر کوچه هم واسه دهات خانمم ایناست گفته اگر رای بیاره یه وام بهم میده سوپریمو بزرگترش کنم.

صبح تا شب هم تلویزیون اعلام می‌کند که با شناخت کافی به کاندیدای اصلح رای بدهید. خب الان کاندیدایی که با کت شلوار عکس گرفته و به دور دست‌ها خیره شده است را ما باید از کجا بفهمیم که اصلح است یا دارد ادای اصلح‌ها را در می‌آورد؟ از رنگ کت و شلوارش؟ از دور دستی که به آن خیره شده؟ بنابراین از کلیه عزیزانی که می‌گویند با شناخت به کاندیدای اصلح رای بدهید می‌خواهیم با رسم شکل نشان دهند این کاندیدای اصلح دقیقا از کدام قسمتش معلوم می‌شود که اصلح است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صوری

      کاااااملا موافقم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج