۵۱۰۱۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پاسخ رونالدو به توطئه بیل، مودریچ و کروس

بر اساس اعلام یک سایت اسپانیایی چند بازیکن رئال مادرید پیش از دربی مادرید از سرمربی فرانسوی این تیم خواسته بودند تا رونالدو را از ترکیب بیرون بگذارد.

خبرگزاری تسنیم: جدال شب گذشته (شنبه) تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در هفته سی‌ویکم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به تساوی یک بر یک انجامید. سایت «دون بالون» اسپانیا در گزارشی مدعی شد که پیش از این بازی گرث بیل، لوکا مودریچ و تونی کروس از زین‌الدین زیدان خواسته‌ بودند که کریستیانو رونالدو را به علت روی فرم نبودنش در دربی مادرید در ترکیب اصلی قرار ندهد.

این سایت اسپانیایی همچنین مدعی شد که بازیکنانی نظیر آلوارو موراتا، مارکو آسنسیو و لوکاس واسکز نیز نزد زیدان رفته‌اند و از او گلایه کرده‌اند که ترکیب تیم را بر اساس نام‌های روی پیراهن‌ها انتخاب می‌کند نه بر اساس روی فرم بودن بازیکنان.

رونالدو در رقابت‌های مختلف فصل جاری ۲۶ گل برای سفیدپوشان مادریدی به ثمر رسانده است. او که در لالیگا ۲۰ گل زده در ۹ بازی اخیر کهکشانی‌ها ۵ بار موفق به گلزنی شده است.

در حالی «دون بالون» چنین ادعایی را مطرح کرده که بر اساس اعلام سایت شبکه تلویزیونی «ESPN»، کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن شب گذشته (شنبه) رئال مادرید در دربی مادرید بوده است. این سایت به عملکرد فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها امتیاز «۹» را داد.

این سایت نوشت: رونالدو عملکرد باثباتی در این دیدار داشت و در چندین موقعیت سعی کرد با پاس‌ها و ارسال‌های خود، هم‌تیمی‌هایش را در موقعیت گلزنی قرار دهد. این در حالی است که کریس در حدود دقیقه ۳۰ بازی با شوتی سرکش تا آستانه باز کردن دروازه اوبلاک پیش رفت، اما استفان ساویچ توپ را از خط دروازه روخی‌بلانکو بیرون کشید. رونالدو در بازی شب گذشته یکی از استانداردترین عملکردهای فصل خود را به نمایش گذاشت.

امتیازات عملکرد دیگر بازیکنان رئال در این بازی هم به این شرح است: کیلور ناواس (۸)، دنی کارواخال (۸)، په‌په (۸)، سرخیو راموس (۷)، مارسلو (۷)، کاسمیرو (۸)، لوکا مودریچ (۷)، تونی کروس (۷)، گرث بیل (۶) و کریم بنزما (۷).

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج