۵۱۰۳۸۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مرادی: باید تلاش کنیم تا از اروپا عقب نمانیم

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران گفت: اگر می‌خواهیم از رقابت با اروپایی‌ها عقب نمانیم قطعا باید برای ادامه روند موفقیت‌هایمان تلاش مضاعفی داشته باشیم.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان که میهمان ویژه رقابت دسته فوق سنگین مسابقات وزنه برداری قهرمانی اروپا در شهر اسپیلت کرواسی بود، ضمن ارزیابی این رقابت‌ها خصوصاً در دسته فوق سنگین از رایزنی‌های کارآمد و موثر بین المللی که در سفر خود به قاره اروپا داشته است می‌گوید.

علی مرادی که با دعوت رسمی «آنتونیو اورسورییس» رئیس کنفدراسیون وزنه برداری قاره اروپا عازم شهر اسپیلت سوئیس میزبان برگزاری رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی اروپا شده بود پس از شکسته شدن رکوردهای جهانی دسته فوق سنگین توسط وزنه بردار قدرتمند گرجستانی در این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: وزنه برداری در قاره اروپا و سایرکشورها و قاره‌های جهان به سرعت درحال رشد و توسعه است، بنابراین ما نیز اگر می‌خواهیم از این رقابت عقب نمانیم قطعا باید برای ادامه روند موفقیت هایمان تلاش مضاعفی داشته باشیم.

مرادی ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به اینکه بررسی و ارزیابی مسابقات اروپا به واسطه اینکه وزنه برداران قدرتمند و عنوان داری در این قاره حضور دارند برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بود. لذا برای ارزیابی مسابقات خصوصا در دسته فوق سنگین که همواره کسب موفقیت در این وزن برای وزنه برداری و ورزش ما از اهمیت بالایی برخوردار است و بسیار مهم به شمار می‌رود عازم کرواسی و شهر اسپیلت شدیم تا ضمن دیدن مسابقه شرایط فنی وزنه برداران را نیز ارزیابی کنیم. به هر حال معتقدم که حتما ما باید برای ادامه روند موفقیت هایمان در وزنه برداری جهان تلاش و همت بیشتری داشته باشیم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان که نامزد کسب کرسی‌های مهم و معتبری همچون ریاست و دبیرکلی جهان در انتخابات پیش رو به شمار می رود درخصوص رایزنی‌ها و جلسات مهمی که در سفر چند روزه اش به قاره اروپا داشته است تاکید دارد: ارتباطات مستمر و پویا در بخش مراودات بین المللی قطعا کلید موفقیت هر مجموعه‌ای در عرصه بین المللی خواهد بود. ما نیز در طول یک سال گذشته خصوصا در رقابتهای بین المللی جام فجر که میزبانی آن را برعهده داشتیم و نیز سایر رقابت هایی که درآن حاضر شدیم سعی کردیم از پتانسیل وظرفیت‌های بالایی که در بخش ارتباطات بین المللی داریم استفاده کرده تا درنهایت بتوانیم به حول و قوه الهی در انتخابات پیش رو کرسی هایی که شایسته وزنه برداری و ورزش ایران هست را برای کشورمان کسب کنیم.

مرادی بابیان این مطلب که برای رسیدن به کرسی های معتبر بین المللی حقیقتا راه دشوار و سختی را پیموده ایم و همچنان مسیر پرفراز و نشیبی را پیش رو داریم خاطرنشان کرد: تمام مشکلات و سختی راه را به جان خریدیم تا چیزی که شایسته مردم و ورزش ایران هست را با کسب کرسی های ارزشمند در فدراسیون جهانی به آنها تقدیم کنیم.همانطوری که مطلع هستید هم اکنون در تایلند نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی نوجوانان مشغول فعالیت هستند. ما در کنگره مسابقات جهانی نیز حضور داشتیم و مسایل مهمی را با کشورهای در میان گذاشتیم که راهگشای موفقیت های آینده وزنه برداری خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج