۵۱۰۵۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رجب زاده: بازی های لیگ سخت تر از آسیا است

رجب زاده هافبک تیم ذوب آهن می گوید که حساب بازی های لیگ و آسیا متفاوت است و شرایط بازی ها در لیگ سخت تر از آسیا است.

ورزش سه: رجب زاده هافبک تیم ذوب آهن می گوید که حساب بازی های لیگ و آسیا متفاوت است و شرایط بازی ها در لیگ سخت تر از آسیا است.

مهدی رجب زاده بازیکن تیم ذوب آهن در مورد دیدار حساس این تیم برابر بنیادکار که روز سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما قبل از بازی رفت با بنیادکار دو بازی انجام داده بودیم و فقط یک امتیاز داشتیم و بازی رفت ما در ازبکستان خیلی حیاتی بود. خوشبختانه با اینکه خارج از خانه بود برنده شدیم و دوباره به مسابقات برگشتیم. این پیروزی انگیزه ما را بیشتر کرده که بتوانیم دور دوم را با امید بیشتری آغاز کنیم. از تیم بنیادکار هم شناخت خوبی داریم و امیدواریم با کسب یک پیروزی دیگر راه خود را برای صعود هموارتر کنیم.

رجب زاده در ادامه با سخت خواندن گروه سوم مسابقات که ذوب آهن در آن حضور دارد، عنوان کرد: گروه خیلی سختی داریم و معتقدم که العین امارات و الاهلی عربستان در میان چند تیم برتر آسیا هستند ولی ما هم تیم سخت کوش و بانظمی داریم و فکر می کنم می توانیم از گروه صعود کنیم.

هافبک کهنه کار سبزپوشان اصفهانی در مورد نتایج نه چندان خوب تیمش در چند دیدار قبلی لیگ برتر اظهار کرد: مسابقات لیگ با مسابقات آسیایی شرایط متفاوتی دارد. جو و فضای مسابقات در آسیا فرق دارد، چون تیم ها در لیگ شناخت زیادی از هم دارند. اگر شما نتایج کشورهای اروپایی را هم دنبال کنید می بینید که تیم ها ممکن است در سطح لیگ قهرمانان نتایج خوبی بگیرند ولی در لیگ به مشکل می خورند. در لیگ به نظرم با اینکه بازی های خوبی انجام داده ایم نتایج خوبی نگرفتیم. البته مستحق مساوی هم نبودیم و اگر بی دقت نبودیم و در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم شرایط متفاوت می شد.

هافبک تیم ذوب آهن در مورد تلاش تیمش برای قرار گرفتن در رتبه چهارم و کسب سهمیه آسیایی و همچنین شرایط سایر تیم ها که برای کسب این عنوان تلاش می کنند، بیان کرد: همه تیم هایی که برای قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول تلاش می کنند خوب هستند و استحقاق این رتبه را دارند؛ من خودم معتقدم هر تیمی که در ۴ بازی باقی مانده اشتباهات کمتری داشته باشد می تواند به این رتبه برسد. همه امید رسیدن به این رتبه را دارند و ما هم با تمام وجود می جنگیم تا دوباره در آسیا حضور داشته باشیم.

رجب زاده در پایان با درخواست از اصفهانی ها برای حضور در ورزشگاه گفت: از هواداران تیممان تشکر می کنم و امیدوارم در این بازی مهم و حیاتی به ورزشگاه بیایند و تیم را تنها نگذارند. هواداران سپاهان و ذوب آهن به این بازی به چشم یک بازی ملی نگاه می کنند و مطمئنم مانند گذشته، هواداران سپاهان هم برای حمایت از نماینده اصفهان به ورزشگاه می آیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج