۵۱۰۵۶۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

استقلال با لوکوموتیو به دنبال صعود

در دومین روز بازی‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تیم استقلال و ذوب‌آهن باید به مصاف نمایندگان ازبکستانی بروند.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه بازی‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن باید به مصاف رقبای خود بروند؛ استقلال میهمان لوکوموتیو است و ذوب‌‌آهن میزبان بنیادکار.

لوکوموتیو - استقلال

شاگردان علیرضا منصوریان صدرنشین گروه خود هستند و با برتری مقابل نماینده ازبکستان تا حدی خیال‌شان از صعود به مرحله بعد راحت می‌شود. هر چند سرمربی استقلال پیش از سفر به ازبکستان زمین و خستگی بازیکنان را دغدغه تیمش اعلام کرد، اما او خوب می‌داند که از بین رفتن شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر ذهن شاگردانش را درگیر کرده است. منصوریان به همراه بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی تلاش زیادی کردند که به لحاظ روحی بازیکنان را آماده مصاف با لوکوموتیو کنند. بحث دیگر، کیفیت حریف آبی‌پوشان است. موضوعی که منصوریان هم به آن اشاره کرده و اینکه چه تیم فیزیکی و منجسمی دارند. لوکوموتیو در تهران هم نشان داد محکم بازی می‌کند و کمتر فضای خالی به حریفان می‌دهد، هر چند این تیم در آخرین بازی هفته لیگ ازبکستان نتیجه را واگذار کرده است.

استقلالی‌ها می‌دانند تنها شانس صعود لوکوموتیو قهرمان فصل گذشته لیگ و جام حذفی ازبکستان شکست استقلال است. سرمربی این تیم در بازی رفت در تهران در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش می‌تواند بازی برگشت استقلال را شکست دهد تنها به این جمله بسنده کرده بود: «زمان این مسئله را نشان می‌دهد.» ظاهرا سرمربی لوکوموتیو ازبکستان با آگاهی از توانایی تیمش و آنالیزی که بازی رفت کرده، این حرف را زده است. بنابراین، استقلالی‌ها باید مواظب باشند تا مقابل این تیم که به طور حتم از حضور تماشاگرانش بهره می‌برد، غافلگیر نشوند. منصوریان برای بازی با لوکوموتیو همه بازیکنانش را در اختیار دارد و می‌تواند از وریا غفوری و هرایر مگویان هم استفاده کند.

استقلال با ۶ امتیاز در رده نخست گروه خود و لوکوموتیو با ۳ امتیاز در انتهای جدول قرار دارند.

ذوب‌آهن - بنیادکار

شاگردان مجتبی حسینی‌ مدت‌هاست روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. ذوب‌آهن هشت هفته است که رنگ پیروزی در لیگ برتر را ندیده است. ذوب‌آهن شانس آورد که رقبایش در لیگ این هفته نتایج لازم را نگرفتند تا جایگاه این تیم همچنان حفظ شود. شرایط برای ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا کمی متفاوت است. ذوب‌آهن در ابتدا بازی‌ها را خوب شروع نکرد، اما در بازی رفت برابر بنیادکار به برتری دو بر صفر دست یافت. برتری در زمین حریف نشان می‌دهد که خیلی کار سختی در زمین خود نخواهد داشت، هر چند شاگردان مجتبی حسینی برای اینکه خودشان را بالا بکشانند و شانس صعود خود را افزایش دهند، چاره‌ای جز برتری برابر نماینده ازبکستان ندارند. ذوب‌آهن این شانس را دارد که با برتری در ورزشگاه خانگی خود از نتیجه بازی مستقیم الاهلی عربستان و العین امارات استفاده کرده و به رده دوم برسد. ذوب‌آهن ۴ امتیازی در رده سوم و بنیادکار بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارند تا دیدار این دو تیم همسایه در جدول از اهمیت خاصی برخوردار باشد.

برنامه بازی‌های نمایندگان ایران به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۱ فروردین ماه

گروه D

پرسپولیس - الریان قطر (ساعت ۱۹)
الهلال عربستان - الوحده امارات (ساعت 21:30)

گروه B

لخویا قطر - استقلال خوزستان (ساعت 20)
الجزیره امارات - الفتح عربستان (ساعت ۲۰:۱۵)

سه‌شنبه ۲۲ فروردین

گروه A

لوکوموتیو تاشکند - استقلال (ساعت (۱۵:۳۰)
التعاون عربستان - الاهلی امارات ( ساعت 22:30)

گروه C

ذوب‌آهن - بنیادکار (ساعت 20)
العین امارات - الاهلی عربستان ( ساعت ۲۰:۰۵)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج