۵۱۰۶۴۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

سرنوشت نامعلوم «کلاه‌قرمزی ۹۶»

احساسات مخاطب مجموعه کلاه‌قرمزی در سال ۹۵ آن‌قدر بازی داده شد که پس از تمام آن هیاهوها و بلافاصله پس از ورود به سال ۹۶ سکوت مطلق همه جا را فراگرفته است.

وب سایت آی سینما: احساسات مخاطب مجموعه کلاه‌قرمزی در سال ۹۵ آن‌قدر بازی داده شد که پس از تمام آن هیاهوها و بلافاصله پس از ورود به سال ۹۶ سکوت مطلق همه جا را فراگرفته است. نه خبری از کلاه‌قرمزی هست و نه رد و نشانی از دست‌اندرکارانش تا بگویند بالاخره سرنوشت عروسک‌ها چه شد. حتی مسئولان تلویزیون هم که تکرار مجموعه‌های کلاه‌قرمزی را روی آنتن فرستادند، درباره این مجموعه حرفی نمی‌زنند تا پرونده نوروز ناموفق صداوسیما و سرنوشت نامعلوم مجموعه کلاه‌قرمزی در هیاهوی انتخابات گم شود.
سرنوشت نامعلوم «کلاه‌قرمزی 96»

سال گذشته و پس از آن‌که در روزهای ناخوشایند دی ماه، دنیا فنی‌زاده عروسک‌گردان کلاه‌قرمزی از دنیا رفت، حال مخاطبان این مجموعه آن‌قدر به هم ریخت که برای مراسم تشییع پیکرش سنگ تمام گذاشتند. کمی پس از آن بود که دست‌اندرکاران این مجموعه اعلام کردند «کلاه‌قرمزی ۹۶» را روی آنتن می‌فرستند. مشخص شد که لوکیشن حیاط به خانه‌ این عروسک‌ها اضافه شده و عروسک‌هایی نیز به جمع کلاه‌قرمزی و دوستانش پیوسته‌اند تا مجموعه‌ای پر و پیمان پخش شود. اما از میانه اسفندماه ورق برگشت. دست کم از روزی که محمدرضا جعفری‌جلوه، مدیر شبکه دو سیما در روز ۱۸ اسفندماه از پخش کلاه‌قرمزی در نوروز خبر داد و ۳۰ اسفندماه را به عنوان روز آغاز پخش این مجموعه اعلام کرد.

سه روز بعد از این بود که حمید مدرسی، نامه‌ای سرگشاده نوشت و در اختیار رسانه‌ها قرار داد و در آن نامه که بیشتر شبیه به درددل‌های پراکنده یک تهیه‌کننده بود توضیح داد که به دلیل مشکلات مالی چاره‌ای به جز توقف تولید ندارد. سروصدایی راه افتاد و جنجالی که تا روز ۳۰ اسفندماه ادامه پیدا کرد. یک روز توقف تولید تکذیب شد و روز دیگر خبر رسید که ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از این مجموعه آماده پخش شده است. یک روز قول پخش مجموعه را دادند و روز دیگر آب پاکی را روی دست دست‌اندرکاران و مخاطبان منتظر ریختند و تکرار قسمت‌های گذشته را روی آنتن فرستادند.

در طول تعطیلات نوروز نیز مخاطبانی که حوصله‌شان از برنامه‌های تلویزیون سررفته بود، هرازگاهی متن‌های ۱۴۰ کاراکتری در توییتر می‌نوشتند و از جای خالی عروسک‌ها می‌نالیدند. اما هیچ مسئولی کاری به کارشان نداشت. تا پس از پایان تعطیلات نوروز عدم پخش کلاه‌قرمزی در سایه ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی قرار گیرد و سکوتی محض آغاز شود. سکوتی که خاک خوردن در کمد را تبدیل به سرنوشت فعلی مجموعه کلاه‌قرمزی ۹۶ کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      تو کشور ما عید نوروز ویا هر عید دیگری با عزاداری فرقی نداره ومردم برای فرار از برنامه های 100تا یه غاز تلویزیون به ناچار به مسافرت میروند ودرگیر تلفات جاده ای نیز میشوند در حالیکه اگر برنامه خوبی داشته باشد ملت درجا میخکوب میشوند واگر شما برگردید به 25 تا 30سال پیش وقتی سریال اوشین را میداد خیابانها خلوت میشد ویا سریالهای جالب دیگر ملت هر طوری بود میرفتند به خانه هایشان البته الان برنامه ها آنقدر بی محتوا شده که کسی رغبت برای دیدن آنها ندارند!

    • عجب

      کلاه قرمزی واس بچه هاس. خود من وقتی ۵سالم بود سریال پلیسی خواب و بیدار و به برنامه کودک و کارتون ترجیح میدادم. بجای اینکه فیلم های معمایی و ملودارم اجتماعی پخش کنید گیر دادید به کلاه قرمزی ک مال بچه هاس. کلاه قرمزی باید شبکه کودک پخش بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج