۵۱۰۶۵۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مرد عنکبوتی اولین فیلمش را می‌سازد

وبی مگ‌وایر که بیشتر او را به خاطر بازی در نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی در سه‌گانه‌ی «مرد عنکبوتی»(Spider Man) سم ریمی می‌شناسند، قصد دارد برای اولین‌بار پشت دوربین برود و فیلمی با اقتباس از رمان «خون روی برف»(Blood On Snow) نوشته‌ی یو نزبو بسازد.

وب سایت فیلم نت نیوز: وبی مگ‌وایر که بیشتر او را به خاطر بازی در نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی در سه‌گانه‌ی «مرد عنکبوتی»(Spider Man) سم ریمی می‌شناسند، قصد دارد برای اولین‌بار پشت دوربین برود و فیلمی با اقتباس از رمان «خون روی برف»(Blood On Snow) نوشته‌ی یو نزبو بسازد.
مرد عنکبوتی اولین فیلمش را می‌سازد

توبی مگ‌وایر و استودیو Grey Matter حقوق ساخت اقتباسی از رمان خون روی برف نوشته‌ی یو نزبو را خریداری کرده‌اند که قرار است اولین تجربه‌ی کارگردانی مگ‌وایر باشد. یو نزبو، نویسنده‌ی نروژی که کتاب‌هایش معمولاً در فهرست پرفروش‌ترین‌ها است، خودش فیلمنامه‌ی این اقتباس را خواهد نوشت. او کتاب خون روی برف را در سال ۲۰۱۵ نوشته است.

داستان درباره‌ی آدمکشی با استعداد به نان اولاو است که علاقه‌ی خاصی به قصه تعریف کردن دارد و همیشه کارهای کثیف کارفرمایش را که یکی از بزرگترین رؤسای جنایتکار نروژ است، انجام می‌دهد. اما وقتی کارفرای اولاو از او می‌خواهد که همسر خیانتکارش را بکشد، اولاو که نسبت به همسر او علاقه‌ای پیدا می‌کند در دوراهی پیچیده‌ای قرار می‌گیرد. به همین منظور سراغ رقیب کارفرمایش می‌رود و همه چیز را به خطر می‌اندازد.

لارنس گری و توبی مگ‌وایر تهیه کنندگی این فیلم را برعهده خواهند داشت و خود نزبو هم به عنوان مدیر تولید اجرایی در پروژه حضور دارد.

یو نزبو بیشتر به خاطر مجموعه رمان‌های معمایی‌اش شناخته می‌شود که کارآگاهی به نام هری هول شخصیت اصلی‌اشان است. در فیلم آدم برفی (The Snowman) به کارگردانی توماس آلفردسون که اکتبر امسال اکران می‌شود، مایکل فسبندر نقش این کارآگاه را ایفا کرده است. ربکا فرگوسن، وال کیلمر و جی. کی. سیمونز از دیگر بازیگران این فیلم هستند. علاوه بر این‌ها، کتاب دیگری از نزبو با نام پسر (The Son) هم با بازی و تهیه کنندگی جیک جیلنهال و کارگردانی دنی‌ ویل‌نو در دست ساخت قرار دارد.

استودیو Grey Matter چندی پیش فیلم در تاریکی (Lights Out) را در سینماها داشت که فیلم موفقی بود و قرار است دنباله‌‌ی آن هم ساخته شود. این استودیو همچنین قرار است درامی درباره‌ی اسناد پاناما با کارگردانی استیون سودربرگ بسازد و فیلم بخش ۶ را هم که درباره‌ی شکل‌گیری MI۶ است در دست ساخت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج