۵۱۰۷۲۹
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

تحریم‌های شدیدتر علیه ایران به خاطر بشار اسد

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد، رئیس‌جمهوری این کشور، در حال بررسی وضع تحریم‌های جدید و شدیدتر علیه ایران و روسیه در ارتباط با سوریه است.

خبرگزاری ایلنا: «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل در گفت‌وگو با «سی‌ان‌ان»، با اشاره به حمایت ایران و روسیه از دولت سوریه در جنگ علیه تروریسم، اعلام کرد، دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و تیم وی در حال بررسی تحریم‌هایی علیه ایران و روسیه بر سر سوریه هستند.

هیلی گفت: «در خصوص وضع تحریم‌های جدید و شدیدتر علیه ایران و روسیه هیچ گزینه‌ای از روی میز حذف نشده است.
تا زمانی که اسد (رئیس‌جمهوری سوریه) در قدرت باشد، هیچ راه‌حلی سیاسی درخصوص سوریه وجود ندارد و حذف اسد از قدرت یک اولویت است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      چقدر برجام معتبره واقعا!!! چطوری به این حد از اعتبار میشه رسید؟؟!!!
      #کارنامه_خالی

    • بدون نام

      زرشک

    • سالار

      تیم مذاکره کننده همش میگفتند اگر برجام نغز بشه ماهم میتونیم باقدرت بیشترازقبل به دوران قبل ازبرجام برگردیم و کار میکنیم که آمریکا از اقدام ما غافلگیر شود
      آیا با این همه تحریم و تهدید وقتش نرسیده یا فقط شعارهست؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نقض !!!

    • علی

      جناب سالار نقض(پیمان شکستن) نه نغز(خوب و نیکو). در ضمن دولت و تیم مذاکره کننده آن زمانی که مقام معظم رهبری هشدار میدادند باید از خواب غفلت بیدار میشدند. به جای وعده وعید از گذشتگان عبرت میگرفتند و این اشتباه بزرگ(اعتماد به آمریکا و‌پیش دستی در اجرای برجام) را انجام نمیدادند. متاسفانه و با کمال تعجب میبینیم که برخی از مسئولان ذیربط دائما سخن از واکنش مناسب میزنند و می گویند که اگر برجام نقض شود ما هم متقابلاً واکنش نشان خواهیم داد. تا کنون که بارها برجام نقض شده ولی ظاهراً نظر آقایان جور دیگری ست. باید همچنان خفتی که هر روز بیشتر میشود(مثل منع ورود شش کشور مسلمان به آمریکا) را بپذیریم. عراقِ جنگجو از لیست خارج شد ولی ایرانِ مذاکره کننده ، خیر.

    • بدون نام

      جناب علی گذشتگان مذاکرات هسته ای فقط عکس میگرفتند وتنها درسی که میشد از آنها بیاموزی هزینه کردن سفرهای خارجی بدون نتیجه گرفتن بود برجام به معنی حل همهء مشکلات ما با جهان وغرب نیست.

    • بدون نام

      عربستان یکسال است.شروع به ساخت نیروگاه هسته ای کرده است.اگر تا چند سال دیگر به انرژی هسته ای وبمب هسته ای دست یابد. آمریکا وکشورهای قدرتمند اروپایی این کشور را تحریم میکنند. جواب خیر. دولت آقای روحانی ایران را کم کم. در ساخت وتکنولوژی هسته ای پنجاه سال عقب انداختی با این برجام مسخره ...... عربستان و کشورهای عربی بعداز برجام مسخره که به جز تحقیر کردن مردم هیچ سودی تا بحال نداشته یکسره برای ایران شاخ وشانه میکشن .خدایی قبل از برجام در دولت احمدی نژاد جرأت این گستاخیها رو داشتن نه خدایی جرأت نداشتن چون کاملأ هسته ای شده بود. من از احمدی نژاد دفاع نمی کنم .چون ایشان هم مثل شما خیلی گند زد. .... در زمان دولت احمدی نژاد دولت های عربی جرأت اظهار نظر در رابطه با ایران را نداشتن.

    • بدون نام

      شاید سازمان ملل با اومدن ترامپ بتونه یک حرکتی در جهت انسانیت انجام بده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج