۵۱۰۷۶۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ایکاردی: فصل بعد قهرمان سری A می شویم

کاپیتان اینتر تاکید کرد که تیمش فصل بعد جام قهرمانی را در سری A بالای سر خواهد برد. او گفت که دوست دارد قراردادش را تمدید کند و دلیلی برای جدایی ندارد.

ایسنا: به نقل از فوتبال ایتالیا، اینتر فصل پر نوسانی را پشت سر گذاشت. این تیم با فرانک دی بوئر شروعی ناامید کننده داشت و این مربی هلندی تنها بعد از چند هفته از کار برکنار شد.
با رفتن دی بوئر وضعیت اینتر بهتر شد و پیروزیهای پیاپی این تیم باعث شد تا هواداران روحیه بگیرند اما چند هفته است که دوباره نرآتزوری بد نتیجه می گیرد و شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با توجه به اختلاف ۱۲ امتیازی با تیم سوم سخت شده است.
ایکاردی کاپیتان اینتر تاکید کرد که تیمش هنوز شانس کسب سهمیه را دارد. او براین باور است که اینتر فصل بعد می تواند جام قهرمانی را بالای سر برد.
کاپیتان آرژانتینی اینتر گفت: ۷ هفته تا پایان لیگ باقی مانده است و هنوز شانس کسب سهمیه را داریم هر چند فاصله ما با تیم سوم زیاد است. تا آخرین بازی نهایت تلاش خود را به کار می گیریم.

او ادامه داد: مالکان چینی تغییر و تحول زیادی در تیم به وجود آورده اند و شرایط روز به روز در حال بهتر شدن است. براین باور هستم که فصل بعد می توانیم جام قهرمانی را در سری A بالای سر ببریم و برای رسیدن به چنین چیزی نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

ایکاردی درباره این سوال که آیا به دنبال جدایی از اینتر است، اینگونه پاسخ داد: من و خانواده ام در اینتر احساس آرامش می کنیم و دلیلی برای جدایی وجود ندارد. حاضر هستم که تا پایان دوران بازیگری‌ام با اینتر قرارداد امضا کنم. احساس افتخار می کنم که بازوبند کاپیتانی تیم بزرگی چون اینتر را بر بازو می بندم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج