۵۱۰۷۷۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کونته: برای پیروزی به اولدترافورد می‌روم

مربی چلسی که در چند قدمی قهرمانی لیگ جزیره ایستاده در خصوص جدال حساس هفته آینده مقابل منچستریونایتد اظهار داشت: قطعا برای پیروزی پا به اولدترافورد می‌گذارم.

خبرگزاری فارس: تنها ۷ بازی برای چلسی و تاتنهام باقی مانده و باید دید کدامیک جام نقره‌ای جزیره را بالای سر می‌برند.

آبی‌پوشان که تنها به ۵ برد دیگر نیاز داشته باید یک‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه «اولدترافورد» میهمان من‌یونایتد قرار گیرند.

از طرف دیگر تاتنهام که روزهای فوق‌العاده‌ای را با هدایت «پوچتینو» می‌گذراند در ورزشگاه خانگی «وایت هارت لین» میزبان بورنموث است.

بدیهی بوده بر روی کاغذ، کار هاتسپر در مقایسه رقیب همشهری خود ساده‌تر بوده و آنها می‌توانند با دل بستن به برد شاگردان مورینیو اختلاف امتیاز را به ۴، کاهش بدهد.

جدای از حساسیت رویارویی چلسی و منچستریونایتد و شاید رقم خوردن قهرمانی در این دیدار، رقابت کونته و مورینیو نیز جالب توجه است.

ژوزه در ۲ دیدار قبلی (لیگ و جام حذفی) شکست را در «استمفوردبریج»، جایی که روزی که آن را خانه‌اش خواند، تجربه کرده و کاملا به دنبال انتقام است. انتقامی از هواداران، بازیکنان و مربی ایتالیایی که انگار جایش را گرفته است.

مورینیو پس از شکست در دیدار جام حذفی با سوت تماشاگران استمفورد بدرقه شد. اتفاقی که زیاد هم به مذاقش خوش نیامد و با نشان دادن عدد ۳، تعداد قهرمانی‌هایش با چلسی در روزهای گذشته را یادآور شد. وی پس از آن دیدار گفت: من همیشه شماره یک چلسی هستم.

از جهات مختلف دیدار من‌یونایتد مقابل چلسی در یک‌شنبه بسیار حساس دیدنی است. آنتونیو کونته گفت: قطعا برای کسب ۳ امتیاز پا به اولدترافورد می‌گذاریم. می‌دانیم که جدال سختی در انتظارمان خواهد بود ولی ما در شرایط خوبی به سر برده و اعتماد به نفس بالایی داریم.

مربی ایتالیایی چلسی ادامه داد: باید در زمین احساسات خود را کنترل کنیم زیرا به دنبال قهرمانی در لیگ هستیم. مهمترین اتفاق‌ها در زمین رخ می‌دهد. مطمئنا هر تیمی نیز که با ما بازی می‌کند به دنبال پیروزی است. من‌یونایتد نیز دوست دارد تیم صدرنشین لیگ شکست دهد. ما فصل خوبی را طی کرده‌ایم اما باید این فصل فوق‌العاده نیز به اتمام رسد. برای نوشتن ناممان در تاریخ، باید ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج