۵۱۰۸۴۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

روحانی: برای اطلاع از تصمیمم صبر کنید

رئیس جمهور در پاسخ به پرسشی درباره پیگیری دستگیری مدیران کانال های تلگرامی خاطر نشان کرد: این سوال مهمی برای جوانان و جامعه ما است؛ چرا که یکی از قول های این دولت به مردم، لمس آزادی بوده است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهور در پاسخ به پرسشی درباره پیگیری دستگیری مدیران کانال های تلگرامی خاطر نشان کرد: این سوال مهمی برای جوانان و جامعه ما است؛ چرا که یکی از قول های این دولت به مردم، لمس آزادی بوده است.

حجت الاسلام روحانی در ادامه نشست خبر خود با بیان این مطلب، افزود: این که مردم در کنار لمس بهبود شرایط اقتصادی، آزادی را هم لمس کنند، مهم است. این کشور،‌کشور مردم سالار دینی است، حالا اینکه یک نفر از یک جناح یا حزبی طرفداری کرده معنی ندارد به زندان برود.

وی ادامه داد: یکی از شیوه هایی که برخی ها به کار می برند و امیدواریم دیگر به کار برده نشود این است که اگر کسی را شنبه بخواهند احضار کنند، پنجشنبه می برند که دو شبی به قول برخی ها آب خنک مستحبی زندان را بخورد. حالا در شب تعطیلات پیش از عید، عده ای جوان را دستگیر کردند، من همان زمان از وزیر اطلاعات گزارشی خواستم ایشان براساس اطلاعاتی که داشتند گفتند آنها جرمی مرتکب نشده اند.

روحانی در همین راستا تصریح کرد: من دوباره تکرار کردم تا این شرایط را پیگیری کند، الان هم وزیر کشور، دادگستری و اطلاعات پیگیر این ماجرا هستند تا به من گزارش دقیقی ارائه دهند. اگر گزارش اولیه ای که وزیر اطلاعات به من دادند درست باشد، که امیدوارم درست نباشد حتما به اطلاع مردم خواهم رساند.

وی در بخش دیگری از این نشست در پاسخ به سوال رسانه ای خارجی مبنی بر حضور یا عدم حضور روحانی برای کاندیداتوری در انتخابات پیش رو گفت: برای پاسخ به این سوال دو سه روزی باید صبر کرد. از فردا ثبت نام افراد متقاضی شروع می شود. پنج روز هم زمان ثبت نام است. اگر پنج روز صبر کنید معلوم می شود که چه کسانی وارد عرصه انتخابات می شوند. من دلم می خواهد انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود و هر کسی که می آید در پذیرش مسئولیت برای آینده موفق باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اومدن یا نیومدنت هیچ اهمیتی نداره

    • نازنین ساکی

      روحانی اینقدر دروغ نگو وعده صد روزه را توگفتی باهمین گوش هایم شنیدم. ...

    • بدون نام

      اومدن یا نیومدنت هیچ اهمیتی نداره

    • علی

      روحانی از اول هم توان مدیریتی این مملکت انقلابی را نداشت به همین دلیل همه چیز این مملکت را در مذاکرات هسته ای به راحتی و شرمندگیازدست داد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج