۵۱۱۰۴۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

درخواست ترامپ از توییتر برای لو دادن یک کاربر

حساب کاربری مورد نظر یکی از مجموعه اکانت هایی است که توسط کارمندان دولتی اداره می شوند که پس از ریاست جمهوری ترامپ در اعتراض به سیاست های او، به انتشار خبرها و حاشیه هایی از روند کار دولت جدید می پردازند.

مجله سخت افزار: رییس جمهور جدید آمریکا حتی پیش از آنکه رسما در رقابت های انتخاباتی این کشور به پیروزی برسد نیز سوژه ای جذاب در رسانه ها به حساب می آمد. مجموعه واکنش ها، عکس العمل ها، سخنان و تصمیمات ترامپ هرگز در قواره سایر روسای جمهور ایالات متحده نبوده و از این بابت انتقادات زیادی نیز به او وارد می شود. اما با این که بررسی چرایی این رفتار عجیب و غیر دیپلماتیک ترامپ کاری خارج از حوزه تکنولوژی است، اخیرا ماجرای جدیدی اتفاق افتاده که می تواند باز هم باعث تعجب همگان شود.
درخواست ترامپ از توییتر برای لو دادن یک کاربر

ماجرا از این قرار است که یک حساب توییتری مدتیست به انتشار خبرها و جملات بر علیه رییس جمهور آمریکا می پردازد. از آنجا که دونالد ترامپ بر خلاف بسیاری از رئیس جمهورهای کشورهای دیگر دنیا و همچنین بر خلاف روسای جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا، بخش قابل توجهی از زمان خود را در توییتر و به دنبال درگیری های لفظی و کلامی با سایر چهره های شناخته شده (از جمله روزنامه نگاران) و حتی کاربران عادی می گذراند، متوجه این کاربر شده است.
اما حساب کاربری مورد نظر دارای یک اسم حقیقی نبوده و از نام مستعار برای انتشار مطالب خود استفاده می کند. همین باعث شده نامه ای از اداره گمرک ایالات متحده به مقر توییتر ارسال شود و در آن از این کمپانی خواسته شود اطلاعاتی در اختیار آنها قرار دهند تا بتوانند کاربر مورد نظر را رهگیری کرده و وی را بازداشت نمایند.

در نتیجه این اقدام بسیار عجیب و سوال برانگیز، توییتر نیز شکایتی بر علیه دولت آمریکا تنظیم کرده و از وزارت دادگستری این کشور خواسته به این شکایت رسیدگی کند. به گفته توییتر همه کاربران این سرویس از حق انتشار آزادانه عقاید و اطلاعات خود برخوردارند و هیچ الزامی مبنی بر ارائه اطلاعات هویتی دقیق نیز برای ثبت نام وجود ندارد. همچنین درخواست رسمی دولت آمریکا تعدادی از قوانین حقوق شهروندی این کشور را نیز نقض کرده و مقامات دولتی می بایست به دلیل تلاش برای کسب این اطلاعات و زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی مردم آمریکا به دادگاه پاسخگو باشند. همچنین توییتر در دادخواست خود به این نکته نیز اشاره کرده است که پیگیری جرائم از سوی شهروندان آمریکا در صورت اثبات وقوع جرم بر عهده سازمان های امنیتی و نظامی دیگری است و اداره گمرک ایالات متحده در جایگاه قانونی چنین درخواستی قرار ندارد.

گفته می شود حساب کاربری مورد نظر یکی از مجموعه اکانت هایی است که توسط کارمندان دولتی اداره می شوند که پس از ریاست جمهوری ترامپ در اعتراض به سیاست های او، به انتشار خبرها و حاشیه هایی از روند کار دولت جدید می پردازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج